Skip to main content
beantwoord

Melding " bezig met opstarten" op TV

  • 25 januari 2021
  • 2 reacties
  • 574 x bekeken

TV decoder blijft hangen op “Bezig met opstarten” of valt zodra deze is opgestart weer uit. Stekker uit het stopcontact halen en weer terugplaatsen heeft geen zin.

 

Is er een mogelijkheid om deze om te ruilen?

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @coruiter,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw TV decoder.

Dat de decoder blijft hangen in opstarten kan meerdere oorzaken hebben. Het beste is natuurlijk als we het modem kunnen fixen want dan kan je zo snel mogelijk weer gebruikmaken van jouw TV decoder. Ik heb een handig topic met eenvoudige tips erbij gezocht: 

https://forum.tele2.nl/tv-187/info-ik-heb-slecht-of-geen-beeld-op-tv-wat-te-doen-80089

Meestal heeft het te maken met de internetverbinding. Check deze dus goed. Mocht dit niet helpen, geen zorgen! Geef dit dan aan want ik dan ga ik het verder voor je onderzoeken. Ik hoor graag van je! 
 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 25 januari 2021

Bel even de klantenservice. ZIj kunnen apparatuur opsturen of een monteur aansturen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2021

Hoi @coruiter,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw TV decoder.

Dat de decoder blijft hangen in opstarten kan meerdere oorzaken hebben. Het beste is natuurlijk als we het modem kunnen fixen want dan kan je zo snel mogelijk weer gebruikmaken van jouw TV decoder. Ik heb een handig topic met eenvoudige tips erbij gezocht: 

https://forum.tele2.nl/tv-187/info-ik-heb-slecht-of-geen-beeld-op-tv-wat-te-doen-80089

Meestal heeft het te maken met de internetverbinding. Check deze dus goed. Mocht dit niet helpen, geen zorgen! Geef dit dan aan want ik dan ga ik het verder voor je onderzoeken. Ik hoor graag van je!