Skip to main content
beantwoord

Help, ik wil online mijn SIM activeren!

  • 19 januari 2021
  • 2 reacties
  • 285 x bekeken

De overstap naar een 4G netwerk is al een aantal keer uitgesteld voor mij. Nu lijkt de oversrap gemaakt te zijn zonder waarschuwing. Nu heb ik al sinds het weekend de melding "Sim 1 niet geregistreerd". 

Ik heb een klein aantal posts gelezen hier en heb een aantal dingen geprobeerd:

- Telefoon opnieuw opstarten;

- Wat informatie aanpassen bij de APN;

- SIM kaart in slot 2 stoppen (je weet maar nooit)

Nu heb ik maar een nieuwe SIM aangevraagd, maar ik kan nu dus even niet bellen naar de klantenservice. Hopelijk biedt het forum de oplossing!

Beste antwoord door eric

De nieuwe sim is het beste idee. De klantenservice kan deze activeren zodra je hem hebt. Moderator Cas van Tele2 kan dit ook.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2021

De nieuwe sim is het beste idee. De klantenservice kan deze activeren zodra je hem hebt. Moderator Cas van Tele2 kan dit ook.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 20 januari 2021

Hoi @Michelino,
Welkom op de Community! Gisteravond heb je mijn een privébericht gestuurd met jouw gegevens en het simkaartnummer. Deze heb ik meteen voor je geactiveerd!

Mocht je in de toekomst meer vragen hebben stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar!