Ik heb mijn abbonement verlengt en een nieuwe mobiel gekozen. Nu heb ik de eenmalige betaling betaald maar heb ik er verder geen mail over gekregen van hoe en wat. Is dat normaal dat je het even duurt voor je wat terug krijgt?
beantwoord
mobiele abbonement verlengen
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hoi
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling!
Om je zo snel mogelijk te helpen heb ik meteen jouw bestelling gecheckt. Wow, wat mooi toestel heb jij besteld zeg! Bij de bestelling zie ik staan dat jij een gedeelte hebt aanbetaald en dat deze betaling is geslaagd!
Mijn excuses voor de verwarring maar het is dus helemaal in orde. Super dat je de nieuwste Samsung hebt ge-preordered!
Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat altijd voor je klaar!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.