Mijn simkaart is recentelijk beschadigt geraakt samen met mijn volledige telefoon en doet het niet meer. Ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen maar die moet geactiveerd worden. Op tele2.nl vul ik in dat ik de oude simkaart dus niet kan gebruiken. Dit verwijst mij naar de klantenservice, waar ik weer kan invullen dat ik de oude simkaart niet kan gebruiken. Waar ik weer word verwezen naar de klantenservice. Vervolgens zie ik dat ik niet kan mailen naar de klantenservice. Ik kan alleen bellen. Wat weer niet kan, want om te bellen heb ik een werkende simkaart nodig. Wat is precies de bedoeling?
beantwoord
Simkaart activeren lukt niet
Beste antwoord door Rox van Tele2
Hé Lars, welkom op onze Community! Oei, dat schiet helemaal niet op. Ik ga je helpen om de simkaart te activeren, zodat je weer bereikbaar bent. Je kan mij een privébericht sturen via deze link. Ik wil je vragen om je klantnummer en nieuwe simkaart nummer mee te sturen. Dan ga ik aan de slag voor je!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.