Al jaren zonder problemen klant bij Tele2 met een sim-only abonnement. Na de update naar het nieuwe 4g netwerk afgelopen donderdag heb ik nog wel gewoon kunnen internetten en bellen uit de bundel. Gister “opeens” geen netwerk meer. Hier is geen update van de software op het toestel aan vooraf gegaan, toestel had wel netwerk voordat deze in m'n broekzak ging, toen die eruit kwam geen netwerk meer. Toestel een aantal keer opnieuw opgestart, zonder succes. Daarnaast de tips op het forum gevolgd, APN op alle mogelijke wijzen proberen in te stellen, tussendoor opnieuw opgestart, langer gewacht om te kijken of het netwerk “spontaan” zou verschijnen, APN teruggezet naar standaardinstelling, wederom zonder succes. Voor de volledigheid, ik ben op een aantal verschillende plekken geweest waar ik normaal altijd netwerk heb.
Chatbot adviseerde de klantenservice te bellen, maar die is zaterdagavond en zondag niet bereikbaar.
Het toestel is een OnePlus 6, draait op Android 10. Eerdere tips van forumleden en Tele2 medewerkers op dit forum mochten niet baten. Ik ben met spoed op zoek naar een andere oplossing, is er nog iemand met ideeën? Zijn er andere mogelijkheden om een medewerker van Tele2 te spreken in het weekend?
Bij voorbaat dank!