Inloggen op mijn zonnet webmail lukt niet meer - ik krijg een melding dat het wachtwoord verkeerd is, maar zie geen optie om een nieuw wachtwoord op te vragen. Wel is de account nog actief, want op een (dinosaurus) laptop laadt de mail nog wel.
is het mogelijk het wachtwoord op te vragen?
zo niet, is het mogelijk de account te beeindigen?
Hartelijk dank alvast
Beste antwoord door Rox van Tele2
Hey @CarianneB, welkom op onze community. Ben je met de tip van @pipodeclown geholpen om het wachtwoord op te vragen? Anders kan ik jouw account opheffen. Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Dan zorg ik ervoor dat jouw emailadres wordt opgeheven. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:
Voornaam + achternaam
Volledige adresgegevens
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Wil je het mij laten weten als ik iets kan doen? Ik sta voor je klaar!
Hey @CarianneB, welkom op onze community. Ben je met de tip van @pipodeclown geholpen om het wachtwoord op te vragen? Anders kan ik jouw account opheffen. Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Dan zorg ik ervoor dat jouw emailadres wordt opgeheven. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:
Voornaam + achternaam
Volledige adresgegevens
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Wil je het mij laten weten als ik iets kan doen? Ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.