Skip to main content
beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you.


Geachte,

 

Wij krijgen momenteel een klacht van een van onze klanten over mailen naar tele2 adressen. deze krijgt een error terug:

550 Sorry, we do not accept connections from you.

 

SPF records zijn juist, en mailserver is niet geblacklist.

Beste antwoord door Rox van Tele2

Hey @Initworks, allereerst sorry voor de late reactie. Ik ben er nu om jou te helpen! :muscle_tone4: Als ik het goed begrijp krijg je de melding “550 Sorry, we do not accept connections from you.” als je een mail naar stuurt klanten met een Tele2 e-mailadres. Het lijkt er op dat er iets geblokkeerd wordt, maar dit moet ik uit laten zoek door de technische dienst. Om dit uit te zoeken heb ik gegevens nodig van de klanten waar het over gaat. Zo moet ik bijvoorbeeld eerst wat basisstappen doorlopen met de klant om te kijken of alles goed zit vanuit de webmail, of het een zonnet, tele2 of versatel e-mailadres is, hoe vol de mailbox zit en nog een aantal andere stappen. Het is het beste als de klanten hierover zelf contact opnemen. Dit kan door een reactie achter te laten via dit topic, dan ga ik ermee aan slag!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 2 juni 2020

Tele2 had een storing met de ontvangst van e-mail, zie de melding daarover:

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-inkomende-e-mail-via-e-mailcient-80063

Deze zou om 14h22 opgelost zijn. Kan dat er iets mee te maken hebben?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 3 juni 2020

Geachte,

 

Helaas is dit probleem nog steeds actueel.


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • Antwoord
  • 28 juli 2020

Hey @Initworks, allereerst sorry voor de late reactie. Ik ben er nu om jou te helpen! :muscle_tone4: Als ik het goed begrijp krijg je de melding “550 Sorry, we do not accept connections from you.” als je een mail naar stuurt klanten met een Tele2 e-mailadres. Het lijkt er op dat er iets geblokkeerd wordt, maar dit moet ik uit laten zoek door de technische dienst. Om dit uit te zoeken heb ik gegevens nodig van de klanten waar het over gaat. Zo moet ik bijvoorbeeld eerst wat basisstappen doorlopen met de klant om te kijken of alles goed zit vanuit de webmail, of het een zonnet, tele2 of versatel e-mailadres is, hoe vol de mailbox zit en nog een aantal andere stappen. Het is het beste als de klanten hierover zelf contact opnemen. Dit kan door een reactie achter te laten via dit topic, dan ga ik ermee aan slag!