Skip to main content
beantwoord

klacht klantenservice

  • 27 december 2019
  • 3 reacties
  • 182 x bekeken

grizly
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

sinds 1 ste Kerstdag zonder TV. TV in slaapkamer werkt wel. Vanochtend TELE2 Klantenservice gebeld. nu is het 17.00 uur heb totaal ruim 4 uur aan de tefeloon gezeten, nog geen klanten service en TV

Ben boos, heel BOOS

Beste antwoord door Rena Chan

4 uur aan de wacht zonder niemand aan de lijn te krijgen? Dit is wel extreem ja. 

 

Maar je TV in je slaap kamer, is dat een digitenne  ding of ook een Tele2 kastje die aan je modem of power Line adapter is verboden? 

 

Hoe is de tv kastje van de tv die niet werkt aangesloten op de modem?

 

Wat voor fout melding zie je? 

 

Heb je al geprobeerd om de tv kast uit de stroom te halen en weer aan te zetten? 

 

Kun je de tv kastje die het niet doet in je slaapkamer aansluiten en kijken wat daar de resultaat van is? 

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Rena Chan
  • Forum Specialist
  • 257 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2019

4 uur aan de wacht zonder niemand aan de lijn te krijgen? Dit is wel extreem ja. 

 

Maar je TV in je slaap kamer, is dat een digitenne  ding of ook een Tele2 kastje die aan je modem of power Line adapter is verboden? 

 

Hoe is de tv kastje van de tv die niet werkt aangesloten op de modem?

 

Wat voor fout melding zie je? 

 

Heb je al geprobeerd om de tv kast uit de stroom te halen en weer aan te zetten? 

 

Kun je de tv kastje die het niet doet in je slaapkamer aansluiten en kijken wat daar de resultaat van is? 

 


grizly
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 27 december 2019

Heb in beide kamers een zwart kastje van Tele2 modem gereset. Kastjes omgewisseld daar werkte kastje van de slaapkamer ook niet. Heb bij beide TV een verbindingsset. Maar dat Tele 2  vandaag niet hereikbaarvis  belachelijk. Weer een dag zonder TV


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 27 december 2019

Ik heb toevallig ook vandaag contact gehad over mijn glasvezel lijn. BInnen 2 minuten werd de lijn opgenomen door een agent. 4 uur lijkt een technische fout van de telefooncentrale.