Skip to main content
beantwoord

Inloggen Tele2

  • 25 september 2019
  • 4 reacties
  • 254 x bekeken

Ik zie hierover een topic, gesloten vanaf 10-09-2019 tot ...Update 19-09-2019 13:52
We zien dat bijna alle klanten weer zonder problemen kunnen inloggen.
Maar heden kom ik dus niet ingelogd?

Beste antwoord door Malamute

Hallo r_scholten1,

Kan je niet inloggen in de app op je mobiel, op de website of beide?
Wat voor melding krijg je?
Indien de app, heb je die al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Indien de website, lukt het met een andere webbrowser wel of na legen van de cache?
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • 180 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2019
Hallo r_scholten1,

Kan je niet inloggen in de app op je mobiel, op de website of beide?
Wat voor melding krijg je?
Indien de app, heb je die al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Indien de website, lukt het met een andere webbrowser wel of na legen van de cache?

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 26 september 2019
Hallo Malamute, het was de website maar het is weer oké.
Ik was een beetje geïrriteerd doordat nu weer teletekst er uit ligt en hier een topic over wilde plaatsen. Of op zijn minst een storingmelding zou terugvinden.
Met vriendelijke groeten, Rudy.

Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • 180 reacties
  • 26 september 2019
Hallo Rudy,

Geeft niet, hebben we allemaal wel eens als niets lijkt te werken.
Gelukkig dat je nu wel weer kan inloggen.

Bernadet van Tele2
Goed om te lezen dat MijnTele2 het weer doet.
Ik sluit daarom dit topic over MijnTele2. Mocht je vragen hebben over teletekst raad ik aan even een nieuw topic te starten.

Gr, Bernadet