Ik zie hierover een topic, gesloten vanaf 10-09-2019 tot ...Update 19-09-2019 13:52
We zien dat bijna alle klanten weer zonder problemen kunnen inloggen.
Maar heden kom ik dus niet ingelogd?
beantwoord
Inloggen Tele2
Beste antwoord door Malamute
Hallo r_scholten1,
Kan je niet inloggen in de app op je mobiel, op de website of beide?
Wat voor melding krijg je?
Indien de app, heb je die al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Indien de website, lukt het met een andere webbrowser wel of na legen van de cache?
Bekijk origineel berichtKan je niet inloggen in de app op je mobiel, op de website of beide?
Wat voor melding krijg je?
Indien de app, heb je die al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Indien de website, lukt het met een andere webbrowser wel of na legen van de cache?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.