Skip to main content
beantwoord

Problemen met installeren van de tv ontvanger

  • 20 maart 2019
  • 7 reacties
  • 529 x bekeken

Goed dag,

Ik heb problemen met het installeren van mijn tv ontvanger.
Het internet is reeds geïnstalleerd en werkt perfect maar de tv
ontvanger lukt niet.

Alle kabels zijn aangesloten volgens de beschrijving en de tv staat aan
op het juiste kanaal.
als ik de stroomkabel van de tv ontvanger insteek krijg ik kort het
Tele2 logo in beeld waarna direct
de melding: 'Geen netwerkverbinding. Kijk uw netwerkt bekabeling na.'
tevens brandt het IR/PWR lampje blauw en kan ik de tv ontvanger niet op
standby zetten.

Graag hoor ik van u,

Wouter Hoeben

Beste antwoord door wouterh93

Zojuist een nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten TV. Bedankt voor de hulp!
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Goedendag,

Ik begrijp dat je een nieuwe klant bent en het niet lukt om de TV werkend te krijgen. Zijn alle kabels goed aangesloten. Heb je de kabel tussen het modem en de decoder in de LAN poort aangesloten? De melding die je in beeld krijgt geeft namelijk aan dat er geen verbinding is met de decoder en het modem.

Groeten Anton

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 20 maart 2019
De tv ontvanger het ik verbonden met de bijgeleverde netwerkkabel aan een van de ethernetpoorten op het modem.

het modem staat aan want het internet werkt gewoon.

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Dan wil ik even de verbinding voor je nakijken. Zou je in een privébericht mij je volledige naam, volledige adres (straatnaam +huisnummer, postcode en woonplaats) en ter verificatie je geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN nummer kunnen doorsturen? Alvast bedankt daarvoor.

Groeten Anton

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2019
Zojuist een nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten TV. Bedankt voor de hulp!

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 22 maart 2019
Mooi toch!

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
wouterh93 schreef:
Zojuist een nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten TV. Bedankt voor de hulp!


Goed om te horen. Lag het toch aan de decoder. Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Aangezien het is opgelost en wegens inactiviteit heb ik het topic gesloten.