Problemen met overgang Zonnet-mailaccount

  • 27 december 2020
  • 1 reactie
  • 52 x bekeken

Ik probeer voor mij en mijn vrouw nog even in te loggen in onze oude Zonnet-mail account.

Maar dat lijkt op 27-12-2020 al onmogelijk i.p.v.  1-1-2021. :( Ik had ook al eerder problemen dat sommige mensen mij niet konden mailen, terwijl anderen wel mij konden bereiken.


Dit is echt slecht geregeld van Tele2!!!!!!!!!!!!!

 

Wie helpt mij nu nog inloggen??

 

eric 3 maanden geleden

Ben je nog klant voor internet producten bij Tele2? Dan kun je via mijn.tele2.nl je wachtwoord aanpassen.

Als je geen klantrelatie meer hebt, dan houdt het op. Je zou nog wel op de betaalde versie over kunnen stappen bij zonnet.nl. Dan heb je ook recht op support van zonnet.

 

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Ben je nog klant voor internet producten bij Tele2? Dan kun je via mijn.tele2.nl je wachtwoord aanpassen.

Als je geen klantrelatie meer hebt, dan houdt het op. Je zou nog wel op de betaalde versie over kunnen stappen bij zonnet.nl. Dan heb je ook recht op support van zonnet.