Sinds ik ben omgezet naar het nieuwe netwerk heb ik wel 4G, maar regelmatig valt internet weg. Ik heb nog gewoon verbinding met 4G, alleen geen internet. Telefoon opnieuw opstarten lijkt te helpen, maar dit wil ik niet iedere dag doen en het probleem doet zich inmiddels dagelijks voor. Kan dit opgelost worden?
beantwoord
wel 4G geen internet
Beste antwoord door pipodeclown
Imke81 schreef:
Het werkt nu wel, maar het valt dagelijks wel een keer weg... Ik kan me daarom niet voorstellen dat het aan de instellingen ligt, omdat het dus wel werkt, maar soms wegvalt.
Daarom is het interessant te weten of je dat overal ervaart. Het zou dan aan de instellingen (dan zou het helemaal iet moeten werken), de simkaart (onvoorspelbaar gedrag is dan mogelijk) of iets anders kunnen liggen. T-Mobile is het netwerk aan het upgraden en gereedmaken voor 5G, dus het is niet ondenkbaar dat er in jouw buurt werkzaamheden zijn.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.