Simkaart kwijt

  • 22 May 2023
  • 1 reactie
  • 149 x bekeken

Mijn abonnement is verlopen en heb Sim Only aangevraagd. Sim kaart binnen maar door verhuizing deze kwijt geraakt. Wel is vandaag de boel afgesloten dus kan niks. Ook niet bellen. Wat moet ik nu? De link via de chatbot voor n nieuwe Sim kaart bestellen werkt niet….

HajarK 1 jaar geleden

Hi @sannelgtrmt 

Heb je toevallig de mogelijkheid om langs een T-Mobile winkel te gaan? Daar kan je een simkaart meekrijgen. En anders kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat? Graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zorg ik dat er een nieuwe simkaart wordt besteld en bezorgd. 

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hi @sannelgtrmt 

Heb je toevallig de mogelijkheid om langs een T-Mobile winkel te gaan? Daar kan je een simkaart meekrijgen. En anders kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat? Graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zorg ik dat er een nieuwe simkaart wordt besteld en bezorgd. 

Ik hoor graag van je!

Reageer