Hi,
Al langere tijd heb ik behoorlijk slecht bereik thuis. Ik woon in een dorp en heb binnen, aan de voorkant van het huis meestal één streepje bereik. Heel soms als ik naar buiten ga worden dit er twee. Achter huis heb ik geen tot één streepje. 4G werkt vaak ook niet of nauwelijks.
Nu had ik hier nooit zo'n probleem mee, vaak belde ik degene die mij probeerde te bereiken terug met onze vaste lijn. Helaas werk ik momenteel vanuit huis en wordt ik veel gebeld door collega's. Die kan ik niet terugbellen wegens een algemeen nr.
Lang verhaal kort, ik kan niet zonder mobiele telefoon! Nu valt vaak het bereik tussentijds weg waardoor ik niet te verstaan ben of het gesprek wordt afgebroken.
Het liefst zou ik gewoon overstappen naar een andere provider, maar dit kan helaas pas vanaf oktober. Is er een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen?
Ik heb geen zin om alle kosten voor de resterende periode te moeten betalen, terwijl ik geen/slecht bereik heb.
Natuurlijk had ik hier eerder achteraan kunnen gaan, maar normaliter was het voor mij geen gigantisch probleem. Nu dus helaas wel.