De planning is dat iedereen aan het einde van het jaar is overgezet. Ze hadden er ruim 1 miljoen te doen, dus in zeg 20 weken betekend 50.000 klanten per week. In IT migratie trajecten ga je normaal met kleine aantallen beginnen en gaat het uiteindelijk met een ramp up omhoog. Je komt dus uiteraard aan bod!
De planning is dat iedereen aan het einde van het jaar is overgezet. Ze hadden er ruim 1 miljoen te doen, dus in zeg 20 weken betekend 50.000 klanten per week. In IT migratie trajecten ga je normaal met kleine aantallen beginnen en gaat het uiteindelijk met een ramp up omhoog. Je komt dus uiteraard aan bod!
Dat plaatst het in perspectief.
Kan niet wachten. Kreeg vorige week een mail waarin werd gezegd: volgende week.
Vandaag een mail: gaat helaas nog even duren.
App doet het niet meer. En 3G in UK is huilen…
Ik doe maar een schietgebedje
Je bent op dit moment in de UK als ik het goed begrijp? zo ja dan is het met een reden uitgesteld. Je moet namelijk in Nederland zijn als de overstap gebeurt wordt, je krijgt namelijk via de Nederlandse mast (T-Mobile nu) een update om je simkaart. Als deze update uitgevoerd is sta je '’officieel'’ in het T-Mobile systeem. Dus tot die tijd gebeurt er niks en blijf je dus ook 3G houden buiten de EU.
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/overzetten-naar-nieuwe-netwerk-in-buitenland-80606
Bericht van @Cas van Tele2 :
Hey@jaap1953,
Goed dat je dit aankaart! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en als je in het buitenland bent dan lukt het overzetten niet.
Een van de voorwaarden is dat je in Nederland bent op de dag van het overzetten. Nou heb ik goed nieuws! Als je terug bent in Nederland dan zal jij bij de eerst volgende ‘batch’ overgezet worden
Laat je ons weten als het gelukt is? Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag. Ik sta voor klaar!
Bedankt. Die post had ik niet gevonden!
Dan moet ik gewoon even geduld hebben. Nu beetje lastig om te reizen.