Enkele dagen geleden heb ik de helpdesk gebeld omdat ik foutmeldingen krijg wanneer ik mijn nummer door probeer te schakelen. Ik ben doorgestuurd naar drie verschillende afdelingen voordat ik naar de technische dienst werd doorgeschakeld, maar omdat het bijna sluitingstijd was, zou er een notitie gemaakt worden en zou ik worden teruggebeld, maar dit is niet meer gebeurd.
Ik probeer niet álle inkomende oproepen door te schakelen, maar slechts wanneer er geen gehoor is op het primaire nummer. De virtuele assistent vertelt mij dat dit geen probleem is, en geeft mij de volgende codes:
Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
De codes zijn ook hier te vinden (ook al werkt de pagina op de een of andere manier niet goed meer):
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-doorschakelen/
Maar wat ik ook probeer, ik krijg de foutmelding:
Verbindingsprobleem of ongeldige MMI code
Het ligt níet aan de telefoon, want ik heb het bij vier verschillende telefoons geprobeerd (Android, Windows, dumbphone)
Als ik het via de oproepinstellingen in Android probeer te doen krijgt ik de foutmelding:
Onverwachte reactie van netwerk
Álle oproepen doorschakelen via MijnTele2 werkt wel, maar dat is dus niet wat ik wil.