Medewerker spreken via Chatbot

  • 20 July 2023
  • 3 reacties
  • 80 x bekeken

Ik zit in het buitenland en nu is mijn simkaart geblokeerd. Dat houd dus in dat ik niet kan bellen! Toch stuurt die *** robot me elke keer door naar het telefoonnummer van de klantenservice en niet naar een medewerker. Is hier geen andere oplossing voor? 
 

HajarK 9 maanden geleden

Hi @Luukhoogenboom1 

Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen met een medewerker? Anders help ik je natuurlijk graag verder! Een blokkade van de simkaart kan verschillende oorzaken hebben. Als je bijvoorbeeld een betalingsregeling hebt lopen dan wordt er automatisch een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. De blokkade wordt verwijderd zodra de achterstand is voldaan. Ook wordt een blokkade geactiveerd voor de eerste 2 facturen als je een nieuwe klant bent. Mocht dat het geval zijn voor jou dan kan de blokkade dus nog niet verwijderd worden. 

Ik wil graag met je meekijken wat voor voor jou geldt dus als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik zie die graag tegemoet!

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi @Luukhoogenboom1 

Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen met een medewerker? Anders help ik je natuurlijk graag verder! Een blokkade van de simkaart kan verschillende oorzaken hebben. Als je bijvoorbeeld een betalingsregeling hebt lopen dan wordt er automatisch een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. De blokkade wordt verwijderd zodra de achterstand is voldaan. Ook wordt een blokkade geactiveerd voor de eerste 2 facturen als je een nieuwe klant bent. Mocht dat het geval zijn voor jou dan kan de blokkade dus nog niet verwijderd worden. 

Ik wil graag met je meekijken wat voor voor jou geldt dus als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik zie die graag tegemoet!

Oude abonnement Tele2 d.d.01-11-23 per aangetekende opgezegd. GEEN bevestiging ontvangen.

27-11-2023 nieuw abonnement € 30,00 ODIDO glasvezel aangesloten.

Tog op 27-11-23 € 42,30 afgeschreven hoe kan dat.

 

Ook heb ik het vermoeden dat de betaling van de laatste factuur met het nummer NL2302718603 niet helemaal goed is gegaan.

Graag uw feedback hierover.

Vriendelijke groet.

B.M.N.van Duynen Klnr. B0008247283

Reputatie 7
Badge +12

Als je op 1-11-23 een brief stuurt zal het enkele dagen duren voordat deze is ontvangen. Daarna geldt een opzegtermijn van 1 maand.  

Reageer