Skip to main content

klacht over internet in het buitenland

  • 9 August 2024
  • 2 reacties
  • 19 x bekeken

Minder dan een ster kan ik niet geven. Internet en bellen buitenland werkt gewoon niet, extra bundel voor Zwitserland gekocht: werkt niet. Alles gecheckt: instellingen, geen open rekeningen, roaming aan, tel opnieuw opgestart: niks. Tip van Odido: bel met de klantenservice: afgezien van de kosten, hoe dan? Ik heb zo’n spijt ervan dat ik een abonnement bij Odido heb. Elke keer shit in het buitenland. Dochter met budgetmobiel heeft nooit problemen. Wat een slechte provider en klantendienst!

Datum van ervaring: 03 augustus 2024

Bewerk

Antwoord van Odido

4 dagen geleden

Hallo Marijke, het spijt me enorm om te lezen van deze ontevredenheid. Het is natuurlijk de bedoeling dat je gemakkelijk en zonder zorgen gebruik kunt maken van onze diensten in binnen- en buitenland. Ik vind het persoonlijk erg jammer om te lezen dat je zo'n spijt hebt dat je voor ons gekozen hebt. Ik wil dat gevoel graag omdraaien en je overtuigen dat hoewel je een slechte ervaring hebt gehad, wij dit wél adequaat en naar tevredenheid hebben opgepakt door er voor je te zijn als je dat nodig hebt. Namens het webcareteam kom ik dan ook graag met je in contact.

Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) vooral een privébericht met daarin een kopie van dezeTrustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je e-mailadres in je profiel. We reageren dan snel en gaan voor je aan de slag dit nare gevoel weg te poetsen. Dankjewel voor je bericht alvast, Jacob van Odido

Hoe kom ik met Odido contact, chat functioneert niet, klachtenformulier eveneens niet,  mail krijg ik terug , ik word hier echt naar van.


Maak een account aan op het juiste forumhttp://Community.odido.nl.

 


Reageer