beantwoord

Geen netwerk sinds vrijdag 15/1

  • 18 January 2021
  • 4 reacties
  • 100 x bekeken

Sinds vrijdagavond heb ik geen netwerk/ bereik meer, heel vervelend aangezien dit ook mijn zakelijke sim is.

Alles al geprobeerd; overnieuw opstarten, simkaart in 2e simslot etc. Hij kan ook geen netwerk meer zoeken via de instellingen. Onder ‘Mijn Tele2’ staat alles open/ niks geblokkeerd. Het gaat om een Xiaomi Pocophone F1

Ik kan dus ook niet met de klantenservice bellen, en via de chat zijn jullie al dagen onbereikbaar (te druk) - graag zsm een oplossing

icon

Beste antwoord door eric 18 January 2021, 09:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ze zetten iedereen over naar het nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Maar soms loopt de simkaart vast als die ook wordt geüpdate. 

Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Hi Eric,

Dank voor je reactie, meteen een nieuwe sim besteld.

Ik zie dat er inderdaad (heel) veel anderen met hetzelfde probleem zijn.

Beter netwerk is leuk, maar Tele2 haar primaire product is bereikbaarheid, en dat lever je nu dus niet, zonder enige communicatie of bereikbaarheid vd helpdesk. Tot zover een tevreden klant, maar hier ben ik echt teleurgesteld in.

Reputatie 7
Badge +12

Ja, dit is inderdaad heel vervelend. De voordelen van het overzetten zijn er absoluut, maar dan wel het liefst zonder onderbreking.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Brasilav6273,

Welkom op de Community. Ik ga je helpen met jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak. We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. 

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!