Afgelopen zondag aangekomen in New York.
geen bereik via Tele2, kan gebeuren dacht ik dus misschien even een bundel aanschaffen voor Intercontinentaal gebruik..na aanschaf helaas nog geen bereik..
vanwege jetlag vroeg in de ochtend contact gezocht met tele2 via chat( want tijdverschil werkt niet mee met goede service). Netjes te woord gestaan op de chat van alles geprobeerd maar helaas geen succes..dus telefoon moest uit voor 30 min. Zodat technische dienst ernaar kon kijken en aan de slag kon..mailadres uitgewisseld zodat ze me konden bereiken..na half uur de stappen gezet zoals aangegeven maar helaas nog niks…en Hey ook geen bericht meer van tele2 en alweer te laat door tijdsverschil om contact te krijgen…
Na aantal dagen mijn frustratie geuit bij Femke van tele2..maar deze dame heeft service en begrip niet geleerd op school..alleen maar dogredenen en omzeilen van vragen en frustratie van mijn kant..inlevingsvermogen van een ******.
bedankt tele2 voor het compleet verzieken van jullie klantenservice en tevredenheid..alle vertrouwen in jullie service en aanpak verloren.
voor alle reizigers of mensen die voor hun werk wel eens intercontinentaal reizen..neem een andere provider dan tele2 of neem genoegen met geen bereikbaarheid en slechte service op reis. Schaf dan zelf een esim aan, sowieso ook goedkoper dan de tarieven van tele2 in het buitenland..