beantwoord

Geen netwerk in België

  • 27 October 2022
  • 3 reacties
  • 136 x bekeken

Ik heb al bijna 3 dagen dagen bereik in België!!!!! Geen internet, bellen, sms’en en kan zelfs niet gebeld worden?! Heel vervelend, moet gewoon bereikbaar zijn voor werk en familie natuurlijk en heb gewoon internet nodig voor navigatie. Aan die chat heb je ook niks want word maar niet door verbonden. Laat ik familie bellen naar Tele2 komen die er ook niet uit. 
Ik heb letterlijk alles geprobeerd wat er te proberen valt. En alle facturen zijn gewoon betaald?!???

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 28 October 2022, 11:24

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @lndslnds wat apart dat je hiermee geen verbinding maakt. Wat krijg je precies te zien als je handmatig verbinding maakt met Orange? En staat roaming wel aan?

Kun je de volgende punten ook eens proberen:

  • Toestelinstellingen checken via Toestelhulp
  • Toestel opnieuw opstarten
  • Simkaart paar seconden uit je toestel halen
  • Netwerkinstellingen resetten (en daarna handmatig verbinding maken met Orange)

Het verschilt per toestel waar je dit kunt vinden, maar het zal ongeveer hierop lijken: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in. Wel een kleine side-note; als je jouw netwerkinstellingen reset, zullen je wachtwoorden van je wifi-netwerken verloren gaan. Je zal dus opnieuw verbinding moeten maken met je wifi-netwerk. 

Goedemorgen, bedankt voor je reactie. 
Ik heb dit ook geprobeerd helaas nog steeds geen verbinding. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, allereerst leuk om te horen dat je in België zit! Je moet natuurlijk gewoon bereikbaar zijn en daar help ik je graag bij. Ik zie inderdaad geen betaalachterstand en ook geen blokkade op international roaming. Probeer eens handmatig verbinding te maken met een van deze netwerken: Orange, Proximus of Telenet BASE.

Ik hoor graag van je of het hiermee lukt!

Groetjes,

Marciano

Reageer