Ik heb sinds vrijdag 21 augustus helemaal geen bereik /internet meer. Ik heb verder niks aan het toestel gedaan of veranderd, het lijkt uit het niks te zijn weggevallen. Ook als ik mijn simkaart in een ander toestel probeer, heb ik geen bereik. Het ligt dus niet aan mijn telefoon.
- Er zijn geen blokkades ingesteld
- Ik heb geen nieuwe simkaart
- De telefoon herkent de simkaart wel (vraagt om pincode)
- Ik heb een Xiaomi Redmi Note 8 Pro, deze heb ik al een langere tijd en nooit eerder problemen mee gehad.
- Alle facturen zijn betaald
- Ik heb mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart.
- Ik ben naar de T-mobile winkel geweest (gezien tele2 en t-mobile fuseren, hoopte ik dat zij mij misschien konden helpen). Hier wisten ze ook niet waar het aan lag, maar gaven zij aan dat ik dit alleen kan oplossen door te bellen naar tele2.
Ik heb contact gehad via de chat met de klantenservice van tele2. Hierbij werd gezegd dat ik alsnog moet bellen naar de klantenservice omdat ze mij hiermee alleen telefonisch kunnen helpen. Heel grappig, aangezien ik niet kan bellen. Ik heb geprobeerd via een telefoon van een vriend te bellen, waarbij ik als 22e in de wachtrij stond, echt belachelijk. Nu ben ik dus enorm wanhopig. Wat kan ik nog proberen om dit op te lossen?