Mijn Bel/SMS en Databundel verlagen

  • 10 June 2022
  • 0 reacties
  • 382 x bekeken
Mijn Bel/SMS en Databundel verlagen
Reputatie 7
Badge +12

Gebruik je per maand minder data dan je had verwacht? Heb je genoeg aan een lagere Bel/SMS bundel? Goed nieuws - Je kunt deze vanaf nu verlagen!

 

Je data- en Bel/SMS bundel kon je altijd al maandelijks verhogen als je niet genoeg had aan de bundels waarmee je je contract hebt afgesloten. Verlagen kon uiteraard altijd weer, maar niet lager dan wat je in je abonnement hebt zitten… Tot nu! Je kunt jouw data- en Bel/SMS bundels nu ook verlagen, mits je buiten je contractperiode bent.
 


 

Oude situatie

Op het contract staat: Unlimited Bel/SMS met 5GB. Je mag altijd verhogen naar 10GB of Unlimited data. Daarna kun je weer verlagen tot Unlimited Bel/SMS met 5GB.
 

Nieuwe situatie

Op je contract staat: Unlimited Bel/SMS met 5GB. Je mag zoals altijd verhogen, maar nu mag je ook verlagen naar bijvoorbeeld 200 Bel/SMS en 1GB.

 

Wat zijn de voorwaarden?

  • Wijzigingen mogen maximaal 1 keer per factuurmaand
  • Een wijziging in de toekomst mag maximaal één maand vanaf vandaag
  • Je hebt geen betaalachterstand
  • Je bent buiten je contract

Heb je een abonnement van 12 of 24 maanden en zit je nog binnen de contractperiode? Dan kan je geen lagere bundel kiezen dan je originele bundel. Voorbeeld: Je hebt een abonnement afgesloten met 20GB data. Dan kun je binnen je contract niet overstappen naar de 7GB bundel.

 

Wanneer gaat mijn nieuwe bundel in?

De wijziging van je nieuwe bundel gaat binnen 40 minuten in en de nieuwe bundel zal op de eerstvolgende factuur staan.


Kan ik mijn bundel ook weer verhogen?

Ja, je kunt jouw bundel altijd (maandelijks) verhogen. De nieuwe bundel gaat binnen 40 minuten in en de nieuwe bundel zal op de eerstvolgende factuur staan.


Waar kan ik mijn bundel verlagen/verhogen?

Je kunt je bundel gemakkelijk en snel verlagen en verhogen via de MijnTele2-omgeving. Dit kan via de webversie en via de app.

  • Ga naar ‘Abonnement’
  • Scrol naar beneden en klik op ‘Abonnement wijzigen’
  • Selecteer de gewenste Bel & SMS bundel
  • Selecteer de gewenste Databundel

 

That’s it! Een kind kan de was doen. Binnen 40 minuten geniet jij van je nieuwe bundel. Heb je de smaak te pakken en wil je meer wijzigen? Als je op hetzelfde scherm een klein stukje verder scrolt kun je 5G aanzetten voor genadeloos snel internet. Ben jij elk weekend buiten of op een terrasje te vinden? Kies dan voor Unlimited Data Elk Weekend voor een schandalig lage prijs van € 5,00 p/m!

Heb je toch nog vragen over het verlagen van jouw Bel/SMS en databundel? Start hier een nieuw topic, plaats deze in de subcategorie Mobiele abonnementen en vraag het de Community of laat hieronder een reactie achter!

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer