Alles over je pincode

  • 4 May 2022
  • 0 reacties
  • 2013 x bekeken
Alles over je pincode
Reputatie 5
Badge +6

Als ik simkaart zeg, zeggen jullie hoogstwaarschijnlijk pincode! De pincode is misschien wel het belangrijkste wat er op je simkaart zit, het zijn vier cijfers die je goed moet onthouden (of net zoals ik moet opschrijven). Maar hoe kun je deze vinden? En wellicht nog belangrijker, hoe kun je deze veranderen? In dit artikel neem ik je mee in de wondere wereld van de pincode!

 


 

Waarom heb ik een pincode?

De pincode is de code die jouw toegang heeft tot je simkaart, de simkaart is natuurlijk het belangrijkste wat je van ons kunt afnemen hierop staat namelijk jouw abonnement. #unlimitedkattenfilmpjes. De reden dat je de pincode nodig hebt is om jou te beschermen dat niemand zomaar jouw simkaart kan gebruiken, zo houden wij het lekker veilig!

 

Waar kan ik mijn pincode vinden?

Gelukkig zijn er een aantal manieren om de pincode op te zoeken. Zo kun je via MijnTele2 je pincode opvragen, ook staat de pincode op de simkaarthouder die je van ons hebt ontvangen aan het begin van je abonnement!

N.B: Mocht je zelf je pincode hebben gewijzigd, dan verandert dit niet in ons systeem, je zult in dat geval je pincode dus goed moeten onthouden.


Kan ik mijn pincode wijzigen?

Sure, dat is geen probleem! Want ik snap heus wel dat sommige combinaties echt niet te onthouden zijn, ook al zijn het maar vier cijfers. In ons blog leggen wij je uit hoe je de code kunt wijzigen, een kind kan de was doen!


Kan een moderator mijn pincode naar mij opsturen?

Natuurlijk kan het zo zijn dat je de simkaarthouder hebt weggegooid, dat doe ik ook met oude troepjes die in de weg liggen. In uitzonderlijke gevallen heb je ook geen toegang tot MijnTele2, no worries! Moderators kunnen jou de pincode opsturen na het uitvoeren van een strenge ID-check. Maak hiervoor een nieuw topic aan en wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen!


Zo, nu weet je alles over de pincode! Mocht je nog vragen hebben, of je komt er niet uit? Ask the Community!

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer