beantwoord

Wat is de beste oplossing voor vakantie in Duitsland

  • 5 August 2022
  • 3 reacties
  • 52 x bekeken

Binnenkort ga ik voor 14 dagen naar Duitsland en wil ik de route die ik ga maken volgens via mijn telefoon. Verder wil ik regelmatig contact (bellen, whatsapp) met familie in Nederland hebben en films kunnen kijken.

 

Mijn abonnement van 11 euro is daar niet toereikend voor. Wat is/zijn hiervoor de meest betaalbare oplossing(en)?

Ik las net dat Duitsland waardeloos is met tele2. Is dat nog steeds zo?

 

Groetjes van een complete nitwit.. 🤔🙈

icon

Beste antwoord door eric 5 August 2022, 14:45

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Jojoti welkom bij de community.

De dekking van Tele2 wordt in Duitsland geboden door T-Mobile. Dat is zeg maar de KPN van duitsland. Toen vroeger Tele2 geen merk van T-Mobile Nederland was waren er inderdaad klanten die op bijvoorbeeld O2 aan het roamen waren en dat bood een mindere dekking.

Het probleem van de kleine data/bel bundel is op te lossen door in mijn.tele2.nl (tijdelijk) je bundels te verhogen. Je kunt ook in het buitenland gewoon éénmalige (nederlandse) bundels aanschaffen. Die zijn namelijk ook in de EU te gebruiken.

Dankjewel Eric, 

Ik ga naar Berlijn omdat mijn kleindochter geboren wordt over een paar weken. Is het dan mogelijk om op het laatste moment iets te regelen en kan dat dan over de 1e van de maand heen?

Stel dat ze op de 25e geboren wordt.. red ik het dan met 1 extra bundel  van de 24e tot en de 23 van de volgende maand. Of wordt het dan van de 24 tm eind van de maand en eentje vanaf de eerste van de volgende maand?

 

Zoals ik al zei ik ben een nitwit...

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt één keer per kalendermaand de bundel verhogen of verlagen. De verhoging gaat direct in, een verlaging per de volgende factuurperiode. Ook losse bundels zijn alleen geldig in de factuurperiode dat je ze besteld. Maar ik neem aan dat als je voor zo iets naar Berlin afreist een extra bundeltje niet zo’n probleem is.

 

Reageer