beantwoord

Terugstorting nog niet ontvangen na annulering

  • 9 February 2023
  • 5 reacties
  • 73 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Hoi,

Ik heb een abonnement met toestel geannuleerd in januari (iPhone 14 Pro Goud 128GB). Ik heb het bedrag na 15 dagen nog steeds niet ontvangen, €1203,83. Kan dit snel worden opgepakt?

Met vriendelijke groet,

Berkay

icon

Beste antwoord door BDurm 17 February 2023, 12:47

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Berkay, allereerst goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. € 1203,83 is niet niks, dus dat pak ik graag direct voor je op! Ik zie dat mijn collega’s er al flink mee bezig zijn voor je. Ik lees dat de betaling is gevonden en dat het overschot wordt verwerkt met de komende facturen. Ik zal de case deze week voor je in de gaten houden, laat je het mij ook weten als je meer hoort van mijn collega’s? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je snel het volledige bedrag terug hebt!

Groetjes,

Marciano

Hey Berkay, allereerst goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. € 1203,83 is niet niks, dus dat pak ik graag direct voor je op! Ik zie dat mijn collega’s er al flink mee bezig zijn voor je. Ik lees dat de betaling is gevonden en dat het overschot wordt verwerkt met de komende facturen. Ik zal de case deze week voor je in de gaten houden, laat je het mij ook weten als je meer hoort van mijn collega’s? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je snel het volledige bedrag terug hebt!

Groetjes,

Marciano

 

Heb het ontvangen, is opgelost

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen en bedankt voor de terugkoppeling! Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst. 😄

Groetjes,

Marciano

Ik wacht ondertussen al langer dan 3 maanden op me geld heb ondertussen 10 of meer mederwerkers gesproken moet elke x 2 weken wachten maar tot de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet terug slechte zaak 

ik heb 245,41 aanbetaald geld zou binnen 2 weken gestort zijn op mijn rekening kijk hoelang ik al aan het wachten ben kan toch niet heb via jullie ideal link aanbetaling gedaan voortaan ga ik niks meer aanbetalen als je het zo werkt heel die systeem van jullie klopt niet  sjonge jongen!

@BonaKevin 

Je plaatst dit bericht in een topic van iemand anders dat als "beantwoord” staat. Dat betekent dat er een grote kans is dat het niet gezien wordt.

Je kan beter een eigen topic openen door bovenaan op "Start een topic” te klikken.

Reageer