Afgelopen april heb ik een link verstuurd voor vriendenvoordeel waarmee vervolgens een abonnement is afgesloten voor 2 jaar. De gebruiker van de link heeft inderdaad de vriendenvoordeel ontvangen maar ikzelf niet. Daarom stuurde ik 20 juni een mail hierover en kreeg te horen dat er inderdaad iets niet goed was gegaan en op 23 juni kreeg ik bericht dat ik binnen 2 weken een bevestiging zou ontvangen over mijn vriendenvoordeel. Op 13 juli stuurde ik wederom een email omdat ik nog steeds geen bevestiging had ontvangen en ik ook niets op mijn factuur had gezien. Geen antwoord ontvangen. 24 juli wederom gemaild, wederom geen reactie. 15 september weer gemaild en wederom geen reactie. Inmiddels is het 8 december en ik baal er van dat ik nu via deze weg probeer om nog iets van Tele2 over de klantenvoordeel te horen, want volgens hen moet ik maar gewoon naar het daarvoor bestemde email adres mailen waarop ik dus sinds 23 juni geen reactie meer heb gekregen.
Ik zou graag dat dit opgelost wordt zodat ik die beloofde €20,- ontvang voor het aanleveren van een nieuwe klant met een abonnement van 2 jaar.
Met vriendelijke groet,
Gerrit Wiggers
Beste antwoord door GertJanWiggers
Bekijk origineel bericht