Skip to main content
beantwoord

Tele2 heeft op mijn naam een bestelling gemaakt zonder mijn toestemming


Tele2 heeft zonder mijn toestemming een bestelling op mijn naam geplaats. De klantenservice beweert dat het op band is opgenomen - ik zou graag willen dat iemand van Tele2 contact met mij opneemt om te laten horen wat er op de band staat. Ik weet 200% dat zo'n opname niet bestaat.

Beste antwoord door yolkhovyy

Marciano van Tele2 schreef:

Hoi yolkhovyy, ik heb zojuist gereageerd op je andere topic en ik zoek dit natuurlijk graag voor je uit. Wat ik in mijn andere reactie ook vroeg: Zou je je profiel willen invullen met je gegevens en 06-nummer? Dan kan ik je gegevens er namelijk bijpakken. 

Is het goed als we dit topic sluiten en in je andere topic verder praten? 

 

 

goed plan, ik heb zojuist mijn mobiele telefoonnummer ingevuld

ik ben het ermee eens, laten we dat in het andere topic doen

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi yolkhovyy, ik heb zojuist gereageerd op je andere topic en ik zoek dit natuurlijk graag voor je uit. Wat ik in mijn andere reactie ook vroeg: Zou je je profiel willen invullen met je gegevens en 06-nummer? Dan kan ik je gegevens er namelijk bijpakken. 

Is het goed als we dit topic sluiten en in je andere topic verder praten? 

 


  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 14 reacties
  • Antwoord
  • 6 juli 2021
Marciano van Tele2 schreef:

Hoi yolkhovyy, ik heb zojuist gereageerd op je andere topic en ik zoek dit natuurlijk graag voor je uit. Wat ik in mijn andere reactie ook vroeg: Zou je je profiel willen invullen met je gegevens en 06-nummer? Dan kan ik je gegevens er namelijk bijpakken. 

Is het goed als we dit topic sluiten en in je andere topic verder praten? 

 

 

goed plan, ik heb zojuist mijn mobiele telefoonnummer ingevuld

ik ben het ermee eens, laten we dat in het andere topic doen