beantwoord

Simkaart met nummerbehoud activeren

  • 3 May 2023
  • 6 reacties
  • 124 x bekeken

Hoi, Ik ben overgestapt van Simpel naar tele2 abonnement. Maar mijn nieuwe simkaart met nummberhoud wilt niet activeren?? Wacht al paar dagen.

icon

Beste antwoord door eric 3 May 2023, 22:37

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De Tele2 simkaart kan pas op de dag van portering worden geactiveerd.  Wacht tot het Simpel signaal wegvalt en stop dan de Tele2 simkaart in je toestel. 

Hoe lang gaat dat ongeveer duren?

Reputatie 7
Badge +12

Dat ligt aan je contract en opzegtermijn bij Simpel. Was je al uit een contract, dan is er meestal 30 dagen opzegtermijn.  Maar je zou daarover in je simpel omgeving of via sms op je simpel abonnement info over hebben moeten ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mohamed, allereerst van harte welkom op de Community! Fijn om te zien dat @eric je al van goede informatie heeft voorzien. Stuur me even je ordernummer, dan check ik direct voor je wanneer de activatie van je nieuwe abonnement bij ons gepland staat! 💪🏻 

1001366814

Reputatie 7
Badge +12

Hi Mohamed, waar heb je je bestelling gedaan? Als ik het goed heb, heb je dit niet via een van onze eigen kanalen gedaan. Dit is namelijk geen ordernummer van ons. Heb je een bevestigingsmail of contract ontvangen? Dan zou hier ook de activatiedatum in moeten staan. Anders kun je het beste even contact opnemen met de sales-partner waar je de bestelling hebt geplaatst. Zij kunnen je ook meer informatie geven. 

Laat je het me weten of het lukt de informatie te vinden? Ik hoor het graag van je!

Reageer