Skip to main content
beantwoord

simkaart activeren

  • 20 januari 2021
  • 2 reacties
  • 73 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Hallo

 

Ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren, kunnen jullie dat down aub.

 

 

Beste antwoord door pipodeclown

Ja, dit kan de klantenservice voor je doen. Zij zijn telefonisch bereikbaar (met een andere telefoon), via de chatbot of social media tijdens openingstijden of je wacht tot een Tele2 moderator hier reageert.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2021

Ja, dit kan de klantenservice voor je doen. Zij zijn telefonisch bereikbaar (met een andere telefoon), via de chatbot of social media tijdens openingstijden of je wacht tot een Tele2 moderator hier reageert.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 21 januari 2021

Hallo @mbooy,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Stuur jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar!