Ik ben net klant geworden bij tele2z Ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen sms’jes kan ontvangen… ik kan ook niet bellen omdat ik geen service heb.
mvg
lisa
Ik ben net klant geworden bij tele2z Ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen sms’jes kan ontvangen… ik kan ook niet bellen omdat ik geen service heb.
mvg
lisa
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.
Super dat je voor ons hebt gekozen. Goede keuze want je gebruikt nu het best geteste netwerk van Nederland! Als jouw abonnement is ingegaan dan kan ik de simkaart voor jou activeren. Dit ga ik meteen voor je doen! Stuur jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt!
Ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.