beantwoord

Samsung Galaxy Z Flip 4 actievoorwaarden

  • 11 August 2022
  • 29 reacties
  • 915 x bekeken

Beste Tele2-support/forumleden,

Ik heb een tweetal vragen m.b.t. de (pre-)order van de Galaxy Z Flip 4:

1. Er staat in de actievoorwaarden dat je een Galaxy Watch 5 LTE (grijs) krijgt bij een Galaxy Z Flip 4 i.c.m. een abonnement. Maakt het hierbij uit of je een 24-maanden contract hebt of een maandelijks opzegbaar abonnement? In de 'bijzondere actievoorwaarden' kan ik hier niets over vinden.

2. De tweede actie is 200 euro inruilwaarde. Kun je dit óók doen als je al gebruik hebt gemaakt van de Galaxy Watch 5 actie?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door eric 11 August 2022, 19:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd voor 24 maanden icm met een Z Flip 4. Heeft iemand misschien een idee waar ik mijn aankoopbewijs kan vinden? Ik heb met de levering van het toestel alleen een “delivery note” gekregen.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Maikelaarts,

Heb je deze nodig om gebruik te maken van een van de Samsung promoties? Dan heb je de hardware factuur nodig. Deze wordt enkele dagen na je bestelling naar je gemaild. Heb je die niet gehad? Stuur me dan even een privebericht met je:

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Dan zorg ik ervoor dat ‘ie zo snel mogelijk jouw kant op komt!

Groetjes,

Marciano

@Marciano van Tele2  Ik heb de factuur binnen gehad geloof ik! Hoef ik alleen maar het gedeelte van de telefoon zelf door de sturen of de gehele factuur?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Maikelaarts,

Ah top dat je hem hebt ontvangen! Je moet een foto maken waarop de aankoopdatum, het toestel en de winkel duidelijk zichtbaar zijn. Dan komt het helemaal goed als je die op deze pagina upload!

Ik ga dit topic sluiten, omdat de topic starter al een antwoord heeft gekregen en zodat we het overzicht kunnen bewaren. Mocht je nog vragen hebben, dan kletsen we verder in dit topic! Ik hoor graag van of het is gelukt! 😄