beantwoord

Reserve simkaart voor langdurige verre reis.

  • 19 September 2022
  • 3 reacties
  • 96 x bekeken

  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties

Ik wil een tijdje voor langdurige tijd door Zuid Amerika reizen. Mij is aangeraden vanwege de vele gewapende overvallen om altijd een reserve telefoon bij de hand te houden. Nu is lokaal een simkaartje kopen geen probleem en gebruik dat meestal.

Maar voor vele logins m.n bankzaken, die lopen via beveiligde SMS code over mijn Nederlandse 06 nummer zou ik graag een reserve simkaart bij mij willen hebben mocht mijn telefoon met daarin mijn tele2 simkaart gestolen of kwijt raken.

 

Wat zijn de mogelijkheden?

 

zou ook fijn zijn als jullie eSim eens gaan ondersteunen. Een nieuwe telefoon kun je overal aanschaffen maar een simkaart niet.

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 19 September 2022, 20:46

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @thans

Wat leuk dat je voor een langere tijd gaat reizen door Zuid-Amerika! Ik had je hier heel graag mee geholpen, echter is het niet mogelijk om een extra simkaart te hebben. Ik ben het volledig met je eens dat we snel de eSim moeten gaan ondersteunen, wellicht komt dat snel! 

Ik wens je in ieder geval een hele fijne reis toe en mocht er nog iets zijn, de Community staat voor je klaar!

Hi @thans

Wat leuk dat je voor een langere tijd gaat reizen door Zuid-Amerika! Ik had je hier heel graag mee geholpen, echter is het niet mogelijk om een extra simkaart te hebben. Ik ben het volledig met je eens dat we snel de eSim moeten gaan ondersteunen, wellicht komt dat snel! 

Ik wens je in ieder geval een hele fijne reis toe en mocht er nog iets zijn, de Community staat voor je klaar!

Is deze service nu beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +12

Van alle t-mobile merken (zoals Ben en Tele2) heeft alleen het t-mobile merk zelf de esim EN multisim beschikbaar. Als je dit echt wilt kun je overstappen.

Reageer