Skip to main content

Beste,

 

Ik kan momenteel niet meer mijn simkaart in doordat ik geen puk-code heb, ik wil deze graag opvragen. Ik heb mijn sim-kaart waarop de code staat niet meer en ik kan mijn account niet meer in doordat er om een 2FA-code wordt gevraagd. Deze wordt gestuurd naar mijn mobiele nummer, maar hier kan ik niet door de ontbrekende pukcode. Ik heb ook een ander account moeten aanmaken om in contact te komen. Ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen.

mvg,

Yaël

Hi Marciano, yes ik heb inmiddels alweer terug! Dank voor je reactie alsnog! :)


dat is een probleem met 2fa en sms verificatie. beter is om het met een 2fa app te doen ipv sms

maar daar heb je nu niks aan… op dit forum wordt je niet meteen geholpen. Ik raad aan om via FB of twitter, of chatten via chatbot en dan medewerker spreken.


Hi Yaeltjuh, heb je inmiddels je pukcode al ontvangen? Zo niet, laat het me dan weten. Dan ga ik direct voor je aan de slag!


Reageer