beantwoord

Pukcode kwijt

  • 24 April 2023
  • 6 reacties
  • 95 x bekeken

Hallo,

Ik heb te vaak mijn pincode verkeerd ingetypt en nu moet ik mijn pincode hebben. Het platicje ben ik kwijt en mijn app is niet gekoppeld aan mijn abbonement.

Hoe kom ik aan een nieuwe pukcode of waar kan ik deze opvragen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 25 April 2023, 09:28

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De pukcode kun je niet vernieuwen. Na 10 x fout invoeren wordt de sim definitief geblokkeerd op de SIM!

Bel morgen even de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Stan, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb je pin- en pukcode zojuist naar je gemaild. Heb je ze ontvangen? En laat je het me s.v.p. weten of je je toestel weer in kunt? Ik hoor het graag van je. Ook als ik je nog ergens mee kan helpen; laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

Wie wil mij helpen om mijn pukcode te vinden ? De houder ben ik kwijtgeraakt. 

Niemand?

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier met andere klanten op een  klanten forum. De klantenservice is er niet op zondag. Het snelst kun je morgen de directe telefonische klantenservice bellen met een andere telefoon.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ricardo, ik help je graag aan je pukcode! Ik heb deze zojuist per mail naar je verzonden. Ik zie dat je nog geen MijnTele2-account hebt. Ik raad je aan om deze aan te maken. Mocht je volgende keer je pukcode nodig hebben, dan kun je deze via MijnTele2 gemakkelijk inzien. Uiteraard is een account ook erg handig voor alle andere dingen omtrent je abonnement. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer