beantwoord

wijzigen nummer

  • 10 May 2021
  • 5 reacties
  • 5499 x bekeken

Hoi,ik vraag me af of ik mag mijn mobiel nummer wijzigen door de eventueel gehackte gegevens, en als dat mag, is het kosteloos, hopelijk!?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 11 May 2021, 00:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7

Als je een nieuw telefoonnummer wenst, dan kan je daarover contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je helpen bij de aanvraag. Let wel op dat sommige diensten (controle sms berichten, DigiD, etc) aan je telefoonnummer gekoppeld kunnen zijn, deze dien je dan te wijzigen.

[Update 21/12/2021]

Vanaf nu is het ook mogelijk om zelf via jouw MijnTele2-account jouw telefoonnummer te wijzigen. Dit kost €10,- en zal op je factuur worden toegevoegd. Dit geldt niet voor de zogeheten Bronzen, Zilveren en Gouden telefoonnummers.

Oké bedankt voor je reactie, ik ga morgen wel bellen aan de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +12

Hey, heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega’s van de klantenservice?

Zo niet, dan help ik je natuurlijk graag verder. Laat het me maar weten als ik je nog kan helpen!

Hoi, ik zou later bellen, wachtte al lang zonder resultaat.

Ik zou alleen weten of het gratis is om het nummer te wijzigen of niet?

Groeten

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, ik wilde gelijk voor je kijken, maar het 06-nummer dat in je profiel staat klopt volgens mij niet. Ik heb je inmiddels wel via je e-mailadres gevonden. Als ik het goed heb, heb je een abonnement van vóór 19 april 2021. Dit betekent dat het wijzigen van je nummer gratis zal zijn!

Laat het me gerust weten of het is gelukt nadat je hebt gebeld! :smile: