Skip to main content

Na het overschakelen van het nieuwe netwerk kan ik nog maar 1x de "nog 1gb" sms versturen. Dit werkt 1x nadat ik een sms heb gekregen dat ik 80% heb verbruikt maar daarna werkt het niet meer en zit ik daarna op 100% verbruikt

 

Via de app gaat het ook niet want ik heb dan geen internet om opnieuw aan te vragen. Maar zelfs met wifi krijg ik te horen  dat er geen databundels beschikbaae zijn.

 

Ik heb de nieuwe tele 2 app gedownload en de oude verwijderd.

 

Dus al bij al kan ik maar 6 gb gebruiken per dag..

Je moet inderdaad de nieuwe app gebruiken. Wat gebeurt er als je na die dagelijkse FUP van 5gb + de ene bundelbooster opnieuw een sms naar 1280 stuurt? ' bundelboosters zijn op' als respons is iets wat we nog niet hier gelezen hebben.


Je moet inderdaad de nieuwe app gebruiken. Wat gebeurt er als je na die dagelijkse FUP van 5gb + de ene bundelbooster opnieuw een sms naar 1280 stuurt? ' bundelboosters zijn op' als respons is iets wat we nog niet hier gelezen hebben.

 

Wanneer ik voor de tweede keer een sms bericht stuur ( wanneer ik 80 of 100 procent verbruikt heb na mn 1ste keer een bundelbooster van 1gb te hebben gebruikt) krijg ik als response: Helaas! Op dit moment kunnen we deze bundel niet activeren. Kijk in de MijnTele2 App welke bundels aangeschaft kunnen worden of probeer het later nog eens.

 

Dan ga ik naar de app en die zegt: Op dit moment zijn er geen databundels beschikbaar omdat er al een actief is. Zodra deze verbruikt is kun je weer een nieuwe aanschaffen. 

dit zegt ie nadat ik de 80% verbruikt sms heb ontvangen.  En n de 100% kan ik de app niet eens gebruiken omdat ik geen internet hebt en werkt het sms "nig 1gb" niet.


De 80% sms wordt al rond de nog 500mb over gestuurd. Maar wat zegt de sms als je 100% hebt verbruikt en dan een bundelbooster besteld?


De 80% sms wordt al rond de nog 500mb over gestuurd. Maar wat zegt de sms als je 100% hebt verbruikt en dan een bundelbooster besteld?

Helaas! Op dit moment kunnen we deze bundel niet activeren. Kijk in de MijnTele2 App welke bundels aangeschaft kunnen worden of probeer het later nog eens.

En de app zegt dan Op dit moment zijn er geen databundels beschikbaar omdat er al een actief is. Zodra deze verbruikt is kun je weer een nieuwe aanschaffen

 


Dan lijkt de bundel toch actief. Wat gebeurt er als je op dat moment je telefoon even in vliegtuig mode zet en weer terug. Heb je dan weer internet?


Dan lijkt de bundel toch actief. Wat gebeurt er als je op dat moment je telefoon even in vliegtuig mode zet en weer terug. Heb je dan weer internet?

Maar dat is ie niet want ik kan geen gebruik maken van het internet.  Ik had hier al eerder over vliegtuigmodus gehoord maar dat doet niks.

 

G


Je moet inderdaad de nieuwe app gebruiken. Wat gebeurt er als je na die dagelijkse FUP van 5gb + de ene bundelbooster opnieuw een sms naar 1280 stuurt? ' bundelboosters zijn op' als respons is iets wat we nog niet hier gelezen hebben.

 

Wanneer ik voor de tweede keer een sms bericht stuur ( wanneer ik 80 of 100 procent verbruikt heb na mn 1ste keer een bundelbooster van 1gb te hebben gebruikt) krijg ik als response: Helaas! Op dit moment kunnen we deze bundel niet activeren. Kijk in de MijnTele2 App welke bundels aangeschaft kunnen worden of probeer het later nog eens.

 

Dan ga ik naar de app en die zegt: Op dit moment zijn er geen databundels beschikbaar omdat er al een actief is. Zodra deze verbruikt is kun je weer een nieuwe aanschaffen. 

dit zegt ie nadat ik de 80% verbruikt sms heb ontvangen.  En n de 100% kan ik de app niet eens gebruiken omdat ik geen internet hebt en werkt het sms "nig 1gb" niet.

De tweede keer een sms versturen, doe je dat als je de waarschuwing sms van Tele2 hebt ontvangen? Die sms krijg je mogelijk als er 500MB van de 1GB booster over is, dus dan lijkt het logisch dat je niet meteen kunt aanvullen. Dat kan pas vanaf 80% (800MB) verbruik van de eerste booster.


Je moet inderdaad de nieuwe app gebruiken. Wat gebeurt er als je na die dagelijkse FUP van 5gb + de ene bundelbooster opnieuw een sms naar 1280 stuurt? ' bundelboosters zijn op' als respons is iets wat we nog niet hier gelezen hebben.

 

Wanneer ik voor de tweede keer een sms bericht stuur ( wanneer ik 80 of 100 procent verbruikt heb na mn 1ste keer een bundelbooster van 1gb te hebben gebruikt) krijg ik als response: Helaas! Op dit moment kunnen we deze bundel niet activeren. Kijk in de MijnTele2 App welke bundels aangeschaft kunnen worden of probeer het later nog eens.

 

Dan ga ik naar de app en die zegt: Op dit moment zijn er geen databundels beschikbaar omdat er al een actief is. Zodra deze verbruikt is kun je weer een nieuwe aanschaffen. 

dit zegt ie nadat ik de 80% verbruikt sms heb ontvangen.  En n de 100% kan ik de app niet eens gebruiken omdat ik geen internet hebt en werkt het sms "nig 1gb" niet.

De tweede keer een sms versturen, doe je dat als je de waarschuwing sms van Tele2 hebt ontvangen? Die sms krijg je mogelijk als er 500MB van de 1GB booster over is, dus dan lijkt het logisch dat je niet meteen kunt aanvullen. Dat kan pas vanaf 80% (800MB) verbruik van de eerste booster.

Het lukt biet wanneer ik nog 200 mb heb (na 80% op berichtje van de 1gb bundelbooster) en wanneer ik 100% heb verbruikt. 


Je krijgt het bericht niet bij 80% van de bundel booster maar eerder…..je kunt dan nog niet aanvullen.


Je krijgt het bericht niet bij 80% van de bundel booster maar eerder…..je kunt dan nog niet aanvullen.

Ik krijg een sms dat ik 80% heb verbruikt maar in werkelijkheid heb ik nog geen 80% verbruikt? Apart

Overigens werkt dat wel bij 80% van de 5gb

 

Desondanks werkt het alsnog niet wanneer ik 100% heb verbruikt.


Heb je een screenshot van de sms die je ontvangt, zowel van de 5GB als de aanvullende bundel?


Hallo @Anoniempje12,
Welkom op de Community! Ik ga je helpen met jouw bundelbooster.

De bundelbooster moet je meerdere keren kunnen aanvragen, het lijkt erop dat dit niet goed gaat. Geen zorgen, dit gaan we uitzoeken! Sinds wanneer ervaar je dit? 
Bij Unlimited Data krijg je elke dag 5 GB. Na verbruik van de standaard 5 GB kan je niet meer internetten. Je kan een gratis BundelBooster bestellen, wanneer nodig meerdere keren per dag. Je krijgt dan steeds 1 GB extra data. Deze data is de hele dag geldig en deze extra bundel kan je via MijnTele2 aanvragen en per sms (sms naar 1280 de code: ‘Nog 1GB’). 

MijnTele2 (app en website) blijft bereikbaar, ook als de databundel helemaal op is. Dat is bij jou niet dus daar maak ik een melding van voor onze technische dienst.

Ik hoor graag van je! 


Hallo @Anoniempje12,
Welkom op de Community! Ik ga je helpen met jouw bundelbooster.

De bundelbooster moet je meerdere keren kunnen aanvragen, het lijkt erop dat dit niet goed gaat. Geen zorgen, dit gaan we uitzoeken! Sinds wanneer ervaar je dit? 
Bij Unlimited Data krijg je elke dag 5 GB. Na verbruik van de standaard 5 GB kan je niet meer internetten. Je kan een gratis BundelBooster bestellen, wanneer nodig meerdere keren per dag. Je krijgt dan steeds 1 GB extra data. Deze data is de hele dag geldig en deze extra bundel kan je via MijnTele2 aanvragen en per sms (sms naar 1280 de code: ‘Nog 1GB’). 

MijnTele2 (app en website) blijft bereikbaar, ook als de databundel helemaal op is. Dat is bij jou niet dus daar maak ik een melding van voor onze technische dienst.

Ik hoor graag van je! 

Dit heb ik sinds dat tele2 is overgeschakeld naar het nieuwe netwerk.