Op 15 oktober werd er onverwacht een telefoon van Tele2 bezorgd. In mijn account zag ik dat mijn abonnement was gewijzigd. Dit heb ik nooit gedaan. Direct heb ik contact gezocht met de klantenservice. De conclusie was dat door een datalek mijn profiel is misbruikt. De oplossing was het invullen van een retourformulier (en daarmee kenbaar maken van de annulering). Waarop ik de gegevens zou krijgen hoe ik de telefoon kon retourneren. Daarmee zou ook de fout zijn hersteld. Het retourformulier heb ik dezelfde dag ingevuld. Van Tele2 een bevestiging gehad. Echter heb ik nooit gegevens gehad hoe de telefoon te retourneren. Vervolgens op 18 en 21 oktober en 4 november contact gehad met de klantenservice. Zij bevestigen dat het gaat om een fraudezaak. En vervolgens de toezegging dat ik informatie ontvang of wordt teruggebeld. Dat gebeurt niet. Nu ontvang ik een factuur. Er wordt verwacht dat ik voor het onterecht afgesloten abonnement en toestel ga betalen. Wanneer verwijdert Tele2 dit nieuwe abonnement? Ik wil mijn oude abonnement! Wat kan ik nog doen? Onduidelijk is namelijk hoe je een klacht kunt indienen bij Tele2. Graag een reactie van Tele2.
beantwoord
Klacht: herstel van een bestelling die ik nooit heb gedaan.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Update 1-12-2022: Het toestel is teruggestuurd en we wachten nu tot de retour verwerkt is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.