beantwoord

Kan niet inloggen op MijnTele2, accountmigratie mislukt


Hallo,

 

als ik inlog op mijntele2 met m’n e-mailadres krijg een foutmelding dat account migratie is mislukt. Graag oplossen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 July 2021, 14:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ewout, op dit moment zijn er problemen met MijnTele2. Ons technische team is op dit moment hard op zoek naar de oorzaak en een oplossing. Houd dit topic goed in de gaten voor updates: 

 

Ik hoop dat je er snel weer in kunt! 

Hey @Marciano van Tele2 

ik heb hetzelfde probleem.
Het genoemde forumtopic kan ik niet openen (Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.). Is er al een oplossing in zicht?

In het topic uit die link staat:  Het is opgelost, je kan weer inloggen. 

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Marciano van Tele2 

ik heb hetzelfde probleem.
Het genoemde forumtopic kan ik niet openen (Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.). Is er al een oplossing in zicht?

Hey Secutor, ik probeerde zojuist in jouw MijnTele2 te komen en dit werkte goed. Als het goed is kun jij er dan ook weer in. Laat je het me weten?

Reputatie 7
Badge +12

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?

Heb ik nu gedaan! 

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?

Heb ik nu gedaan! 

App en browser zelfde resultaat

Reputatie 7
Badge +12

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?

Heb ik nu gedaan! 

App en browser zelfde resultaat

Hey Martin, dank voor je reactie. Kom je inmiddels al in MijnTele2?

Zo niet, laat me dan weten welke facturen je nodig hebt voor je administratie, dan stuur ik ze direct naar het mailadres dat bij ons bekend is. :blush:

Nee, helaas. Ik krijg na inloggen nog steeds de melding Accountmigratie mislukt. 

facturen van april, mei en juni zijn van harte welkom.

 

Martin

Reputatie 7
Badge +12

Nee, helaas. Ik krijg na inloggen nog steeds de melding Accountmigratie mislukt. 

facturen van april, mei en juni zijn van harte welkom.

 

Martin

Hey Martin, ik heb ze zojuist via de mail naar je gestuurd! Laat je het me weten als je ze goed hebt ontvangen? :blush:

Hoi @Marciano van Tele2 

Helaas, ook ik kom er no niet in

 

Reputatie 7
Badge +12

@Secutor Hoi, is het inmiddels gelukt? Zo niet, zou je dan een nieuw topic hierover willen aanmaken? Op die manier kunnen we het overzicht bewaren en kan ik je het snelst helpen. Ik hoor het graag van je! 

@Marciano van Tele2 dank voor je antwoord. Helaas is het nog niet gelukt. Ik heb een nieuw topic geopend: