Hallo,
als ik inlog op mijntele2 met m’n e-mailadres krijg een foutmelding dat account migratie is mislukt. Graag oplossen.
Hallo,
als ik inlog op mijntele2 met m’n e-mailadres krijg een foutmelding dat account migratie is mislukt. Graag oplossen.
Hey Ewout, op dit moment zijn er problemen met MijnTele2. Ons technische team is op dit moment hard op zoek naar de oorzaak en een oplossing. Houd dit topic goed in de gaten voor updates:
Ik hoop dat je er snel weer in kunt!
Hey
ik heb hetzelfde probleem.
Het genoemde forumtopic kan ik niet openen (Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.). Is er al een oplossing in zicht?
In het topic uit die link staat: Het is opgelost, je kan weer inloggen.
Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment.
Hey
ik heb hetzelfde probleem.
Het genoemde forumtopic kan ik niet openen (Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.). Is er al een oplossing in zicht?
Hey Secutor, ik probeerde zojuist in jouw MijnTele2 te komen en dit werkte goed. Als het goed is kun jij er dan ook weer in. Laat je het me weten?
Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment.
Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?
Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment.
Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?
Heb ik nu gedaan!
Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment.
Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?
Heb ik nu gedaan!
App en browser zelfde resultaat
Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment.
Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?
Heb ik nu gedaan!
App en browser zelfde resultaat
Hey Martin, dank voor je reactie. Kom je inmiddels al in MijnTele2?
Zo niet, laat me dan weten welke facturen je nodig hebt voor je administratie, dan stuur ik ze direct naar het mailadres dat bij ons bekend is.
Nee, helaas. Ik krijg na inloggen nog steeds de melding Accountmigratie mislukt.
facturen van april, mei en juni zijn van harte welkom.
Martin
Nee, helaas. Ik krijg na inloggen nog steeds de melding Accountmigratie mislukt.
facturen van april, mei en juni zijn van harte welkom.
Martin
Hey Martin, ik heb ze zojuist via de mail naar je gestuurd! Laat je het me weten als je ze goed hebt ontvangen?
Hoi
Helaas, ook ik kom er no niet in
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.