Hoi allemaal,
Hier ga je blij van worden! De titel geeft het al aan: De dagbundels én Bundelboosters van de Unlimited Data abonnementen gaan allemaal omhoog! Op dit moment zijn deze respectievelijk 5 en 1 GB en we verhogen deze naar 8 en 2 GB, zodat je nog meer ruimte hebt om flink te kunnen internetten!
In dit topic geven we antwoorden op mogelijke vragen, dus neem het even op je gemak door. Mocht je daarna nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
FAQ
Voor welke Unlimited Data abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en Databooster?
Deze wijziging geldt voor al onze Unlimited Data abonnementen. Hieronder vind je het overzicht:
- Unlimited Data 15.1
- Unlimited Data 16.1
- Unlimited Data 17.1
- Unlimited Data 17.2
- Unlimited Data 17.4
- Unlimited Data 18.1
- Unlimited Data 18.3
- Unlimited Data 19.1
- Unlimited Data 19.4
- Unlimited Data 18.3R
- Unlimited Data 19.2R
- Unlimited Data 19.4R
- Unlimited Data 14.1
- Unlimited Data
- Unlimited Data 20.2R
- 24 Uur Unlimited Data in NL
Ik heb een andere bundel dan Unlimited Data, maar ik wil hier wel graag van gebruik van maken. Kan dat?
Als je op dit moment een andere bundel hebt dan Unlimited Data kun je deze snel en eenvoudig bijstellen via jouw MijnTele2. Dan komt jouw abonnement ook gelijk in aanmerking voor de verhoging van de dagbundel en Bundelbooster.
Op jouw MijnTele2 zie je dan ook direct wat jouw nieuwe maandkosten worden.
Hoe werkt het opwaarderen van mijn databundel nadat de dagbundel verbruikt is?
Je begint de dag met 8 GB en als deze verbruikt is kun je een Databooster van 2 GB aanvragen.
Je kunt de aanvuller onbeperkt aanvragen via de MijnTele2-app en maximaal 6 keer via SMS. Voor de SMS kun je de tekst ‘Nog 1GB’ gebruiken of de nieuwe tekst ‘MEER DATA’.
Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag!