[INFO] Dagbundel en Bundelbooster gaan omhoog voor alle Unlimited Data abonnementen!

  • 17 March 2021
  • 20 reacties
  • 5490 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Hier ga je blij van worden! De titel geeft het al aan: De dagbundels én Bundelboosters van de Unlimited Data abonnementen gaan allemaal omhoog! Op dit moment zijn deze respectievelijk 5 en 1 GB en we verhogen deze naar 8 en 2 GB, zodat je nog meer ruimte hebt om flink te kunnen internetten! 

In dit topic geven we antwoorden op mogelijke vragen, dus neem het even op je gemak door. Mocht je daarna nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!


FAQ

Voor welke Unlimited Data abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en Databooster?

Deze wijziging geldt voor al onze Unlimited Data abonnementen. Hieronder vind je het overzicht:

  • Unlimited Data 15.1
  • Unlimited Data 16.1
  • Unlimited Data 17.1
  • Unlimited Data 17.2
  • Unlimited Data 17.4
  • Unlimited Data 18.1
  • Unlimited Data 18.3
  • Unlimited Data 19.1
  • Unlimited Data 19.4
  • Unlimited Data 18.3R
  • Unlimited Data 19.2R
  • Unlimited Data 19.4R
  • Unlimited Data 14.1
  • Unlimited Data
  • Unlimited Data 20.2R
  • 24 Uur Unlimited Data in NL

 

Ik heb een andere bundel dan Unlimited Data, maar ik wil hier wel graag van gebruik van maken. Kan dat?

Als je op dit moment een andere bundel hebt dan Unlimited Data kun je deze snel en eenvoudig bijstellen via jouw MijnTele2. Dan komt jouw abonnement ook gelijk in aanmerking voor de verhoging van de dagbundel en Bundelbooster.

Op jouw MijnTele2 zie je dan ook direct wat jouw nieuwe maandkosten worden.

 

Hoe werkt het opwaarderen van mijn databundel nadat de dagbundel verbruikt is?

Je begint de dag met 8 GB en als deze verbruikt is kun je een Databooster van 2 GB aanvragen.

 

Je kunt de aanvuller onbeperkt aanvragen via de MijnTele2-app en maximaal 6 keer via SMS. Voor de SMS kun je de tekst ‘Nog 1GB’ gebruiken of de nieuwe tekst ‘MEER DATA’.

 

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag!


20 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wow. Tele2 is weer de tweede in de markt die luistert naar haar klanten en de achterhaalde hoeveelheid data per dag verhoogd!

De plaatsing bij T-Mobile is drie minuten na deze posting gedaan door moderator David

Reputatie 5

Je kunt de aanvuller onbeperkt aanvragen via de MijnTele2-app en maximaal 6 keer via SMS. Voor de SMS kun je de tekst ‘Nog 1GB’ gebruiken of de nieuwe tekst ‘MEER DATA’.

 

Mooi oplossing maar waarom voor 6 keer max gekozen?

Eindelijk, werd tijd!

Enig idee wanneer jullie helemaal van dit systeem afstappen? Helemaal niet of pas bij 5G?

Reputatie 7
Badge +12

De plaatsing bij T-Mobile is drie minuten na deze posting gedaan door moderator David

Tja, maar iemand moet de eerste en de ander dan de tweede zijn.. Maar helemaal gelijk. Beide merken van T-Mobile krijgen deze mooie upgrade! Het concept is natuurlijk al een paar jaar oud. 

Reputatie 7
Badge +12

Enig idee wanneer jullie helemaal van dit systeem afstappen? Helemaal niet of pas bij 5G?

Alle providers hanteren zo'n systeem om hun netwerk te beschermen van “vast internet” vervangers. Nu deel je 450 Mbit met alle gebruikers bij elkaar in 1 cel. mobiel internet blijft dus een “beperkt” medium. Na de veiling in 2022 van de 3.5 Ghz frequenties komt er weer zoveel 5G spectrum beschikbaar zodat misschien dan iets van een product zonder FUP op mogelijk wordt.

Reputatie 6
Badge +4

Je kunt de aanvuller onbeperkt aanvragen via de MijnTele2-app en maximaal 6 keer via SMS. Voor de SMS kun je de tekst ‘Nog 1GB’ gebruiken of de nieuwe tekst ‘MEER DATA’.

 

Mooi oplossing maar waarom voor 6 keer max gekozen?

 

Dit is bewust gedaan zodat mensen hier geen vaste verbinding van maken en via sms scripts continu extra data aanvragen

Reputatie 7
Badge +12

Maar daarna wel gewoon via de app updaten, dus je kunt blijven internetten op je mobiele telefoon.

Dat is een mooie vooruitgang. Data in de Eu van 16 gb blijft achter.

Reputatie 7
Badge +12

Ook dat is meer!

“Van de Unlimited bundel kun je 18 GB gebruiken in EU".

Reputatie 1

Super!

Reputatie 6
Badge +2

Dit is echt top! :grin:

Reputatie 3

Ja een hele vooruitgang, goed dat T-Mobile/Tele2 luistert naar de klanten.

Goed bezig! Tele2 gaat met de tijd mee. En mooi een streepje voor op de concurrentie zo!

Reputatie 5

Goed bezig! Tele2 gaat met de tijd mee. En mooi een streepje voor op de concurrentie zo!

Ben ik met je eens, nu de diensten synchroon lopen met T-Mobile zie je dat ze al het beste daar vandaan pakken.

Wat me wel interessant lijkt is dat de data niet stopt in de toekomst maar op een hele lage snelheid zoals T-Mobile verder gaat zodat je het noodzakelijke zoals een appje nog zou kunnen sturen.

Hallo,

 

Ik heb sinds gisteren een unlimited abonnement en liep er meteen tegenaan dat ik een melding kreeg dat ik over mijn dagbundel heen ging en dat ik een bundelbooster kon doen. Waarom heb je überhaupt een dagbundel bij een unlimited abonnement? Ik begrijp uit het verhaal hierboven dat dit de normale gang van zaken is? Sterker nog, eerst was de dagbundel nog minder GB? Dat is toch raar. Unlimited is unlimited. Ik baal er in ieder geval echt van. Maar je kunt dus wel onbeperkt bundelboosters blijven gebruiken?

Reputatie 7
Badge +12

Ja, zo werkt het. Er is een FUP van nu 8gb per dag. Daarna kun je via de app gratis bundelboosters bestellen van 2gb per stuk. Als er een bundel voor 80% is verbruikt kun je al de volgende bestellen.

Bij alle providers werkt unlimited zo. De dagelijkse FUP is bij Tele2 en t-mobile het grootst. Maar het product is niet bedoeld als vast lijn vervanging. Bij normaal gebruik op je smartphone kun je inderdaad unlimited die bundelboosters blijven bestellen.

Wat is dan normaal gebruik. Bij een dagje Netflix bingen, of een berg foto's wetransferen zit je daar toch echt ruim overheen.  Wat ik lees is het belangrijkste dat je het niet zakelijk gebruik en dat je geen andere mensen gebruik laat maken van jouw internet via hotspot. Maar zelf mag je toch wel gebruik maken van het internet via hotspot? Ik vind het nog steeds raar dat ze adverteren met "unlimited is bij ons ook echt unlimited". Dat is het dus niet.

Reputatie 7

Wat is dan normaal gebruik. Bij een dagje Netflix bingen, of een berg foto's wetransferen zit je daar toch echt ruim overheen.  Wat ik lees is het belangrijkste dat je het niet zakelijk gebruik en dat je geen andere mensen gebruik laat maken van jouw internet via hotspot. Maar zelf mag je toch wel gebruik maken van het internet via hotspot? Ik vind het nog steeds raar dat ze adverteren met "unlimited is bij ons ook echt unlimited". Dat is het dus niet.

Unlimited is een onbeperkte hoeveelheid data, dat is mogelijk door steeds gratis aan te vullen. Een dag Netflixen op je mobiel wordt niemand vrolijk van, dat is niet echt normaal gebruik en zal meestal op de tv plaatsvinden, dat kan gewoon via de vaste internet verbinding thuis. Het systeem van boosters maakt een hele dag HD Netflixen via de hotspot van de telefoon minder aantrekkelijk (maar zoals je zegt is het wel toegestaan) en zorgt ervoor dat alle mobiele klanten een goede verbinding behouden.

Reageer