Ik heb mijn PUK code nodig en het plasticje waarop dit staat heb ik al lang niet meer. Het is onmogelijk om via de (verschrikkelijke) chatbot met een medewerker in contact te komen en wat ik ook maar ingeef, ik word telkens naar de Community doorverwezen. Ik word niet eens in een wachtrij gezet, er wordt gewoon gezegd dat alle medewerkers bezig zijn. En dat terwijl ik prima wil wachten. De enige suggestie die ik krijg is om de klantenservice te bellen, maar dat gaat nogal lastig als ik mijn telefoon niet kan openen. Is er uberhaupt iets wat ik nu kan doen. Mijn dichtstbijzijnde Tele2 punt zit niet bepaald om de hoek.
beantwoord
Ik heb een code nodig
Beste antwoord door eric
De PUK code staat op de plastic simkaart, in je mijn.tele2.nl omgeving digitaal en via de telefonische klantenservice. Er zijn geen “Tele2 punten” of winkels.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.