beantwoord

Hoeveelheid data EU

  • 14 September 2022
  • 2 reacties
  • 75 x bekeken

Volgens mijn account staat in de cirkel EU een hoeveelheid van 22.000mb. Ik heb tot vandaag gebruikt 7,63 gb en zou over hebben volgens die cirkel 9,350mb. Nu kan ik best rekenen maar opgeteld kom ik dan aan 18.000mb. Op mijn 2e abbonement onder dezelfde voorwaarden is het wel goed gegaan. Gebeld met klantenservice maar daar wordt je ook niet wijzer van en gesprek werd op een gegeven moment afgebroken. Zit momenteel in Frankrijk.

Oeltjesjoeltje

icon

Beste antwoord door Jacco 15 September 2022, 13:03

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Volgens mijn account staat in de cirkel EU een hoeveelheid van 22.000mb. Ik heb tot vandaag gebruikt 7,63 gb en zou over hebben volgens die cirkel 9,350mb. Nu kan ik best rekenen maar opgeteld kom ik dan aan 18.000mb. Op mijn 2e abbonement onder dezelfde voorwaarden is het wel goed gegaan. Gebeld met klantenservice maar daar wordt je ook niet wijzer van en gesprek werd op een gegeven moment afgebroken. Zit momenteel in Frankrijk.

Oeltjesjoeltje

Op de foto is onderop mijn verbruik te zien en op de andere foto van mijn tele 2 account te zien wat ik over heb op datzelfde moment. Zowel in de cirkel EU als NL kloppen de getallen niet in mijn nadeel 

 

Reputatie 6
Badge +4

Hey, wat de Tele2 app aangeeft qua gebruik is leidend. Wat je toestel aangeeft niet, dit kan op een ander moment begonnen zijn met tellen van de data die je hebt gebruikt. Zodra je factuur beschikbaar is kun je daar je precieze verbruik zien.

Reageer