-
-
Is lekker bezig
-
5 reacties
Hoi,
Inmiddels is het drie maanden geleden dat ik een abonnement heb geannuleerd. Diverse malen heb ik gebeld om mijn geld terug te krijgen. ELke keer is men verbaasd en begripvol. Maar helaas zonder succes. Vorige week een mail verstuurd, geen antwoord ontvangen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen? Wordt er hopeloos van. Kan iemand mij a.j.b. helpen?
Hi SJaké, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's van facturatie. Zij zagen geen reden voor een terugbetaling. Er is daar dus iets niet helemaal duidelijk. Mijn collega heeft een uur geleden nogmaals het terugstortformulier ingevuld én facturatie opnieuw gemaild. Ik heb haar gevraagd ook mij een update te geven zodra ze reactie heeft. Ik hoop dat het na deze poging helemaal goed komt, anders zoek ik een andere weg. Ik snap dat het niet ideaal is dat het zo lang duurt, maar heb vertrouwen. Het komt helemaal goed, beloofd!
Bekijk origineel bericht