Geld na 3 maanden niet terug

  • 1 March 2023
  • 8 reacties
  • 167 x bekeken

Hoi,

 

Inmiddels is het drie maanden geleden dat ik een abonnement heb geannuleerd. Diverse malen heb ik gebeld om mijn geld terug te krijgen. ELke keer is men verbaasd en begripvol. Maar helaas  zonder succes. Vorige week een mail verstuurd, geen antwoord ontvangen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen? Wordt er hopeloos van. Kan iemand mij a.j.b. helpen? 

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi SJaké, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's van facturatie. Zij zagen geen reden voor een terugbetaling. Er is daar dus iets niet helemaal duidelijk. Mijn collega heeft een uur geleden nogmaals het terugstortformulier ingevuld én facturatie opnieuw gemaild. Ik heb haar gevraagd ook mij een update te geven zodra ze reactie heeft. Ik hoop dat het na deze poging helemaal goed komt, anders zoek ik een andere weg. Ik snap dat het niet ideaal is dat het zo lang duurt, maar heb vertrouwen. Het komt helemaal goed, beloofd!

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Sjaké, allereerst van harte welkom op onze Community! Goed om te zien dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie inderdaad wat contactmomenten. Ik zie ook dat mijn collega op 25 januari de terugstorting heeft aangevraagd, wat apart dat je die niet hebt ontvangen. Geen zorgen, ik heb mijn collega's direct gemaild met de vraag de betaling op te zoeken en alsnog terug te storten. 

Zodra ik reactie van ze heb, laat ik het je weten! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Groetjes,

Marciano

Hoi,

 

Inmiddels heb ik alle mogelijke contact hierover geprobeerd en mijn bedrag is teruggestort. Mijn vertrouwen is weg. Graag wil ik mijn geld terug. We gaan nu richting de vierde maand. Ik wil een datum van jullie wanneer ik mijn geld terug krijg. Ik en mijn partner zijn al jaren klant bij jullie. Hoe kunnen jullie dit doen? 

Correctie: bedrag is NIET teruggestort.

Reputatie 7
Badge +12

Hi SJaké, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's van facturatie. Zij zagen geen reden voor een terugbetaling. Er is daar dus iets niet helemaal duidelijk. Mijn collega heeft een uur geleden nogmaals het terugstortformulier ingevuld én facturatie opnieuw gemaild. Ik heb haar gevraagd ook mij een update te geven zodra ze reactie heeft. Ik hoop dat het na deze poging helemaal goed komt, anders zoek ik een andere weg. Ik snap dat het niet ideaal is dat het zo lang duurt, maar heb vertrouwen. Het komt helemaal goed, beloofd!

Hi. Thanks for your reply, if it is the case, I think it is a total robbery. I just wonder where I can seek for help (such as some authorities or organization). We can’t just sit and let them continue its cheat

Inmiddels heb ik ook een schriftelijke brief verstuurd, geen reactie ontvangen. Er is geen andere keus dan naar de geschillencommissie te stappen. De betalingsbewijs heb ik ook gemaild. Ik word aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd. Deze community is ook niet serieus te nemen. Ik ben al weken hier om hulp aan het vragen. Enige wat ik lees is “ mijn collega’s zijn druk voor je bezig”. Dit is pure diefstal wat tele2 doet.

Zhengangu, just apply to https://www.degeschillencommissie.nl

Reputatie 7
Badge +12

Hi Sjaké, niet fijn om te horen dat je dit gevoel van ons krijgt. Dat is natuurlijk het laatste wat ik wil. Ik moet wel zeggen, voordat je hier op de Community kwam, had je al meerdere malen contact gehad met de klantenservice en inmiddels zijn er veel cases aangemaakt en zijn er meerdere collega’s mee bezig geweest. Vandaar dat je van mij hoort dat mijn collega’s ermee bezig zijn.

Dat gezegd hebbende heb je gisterochtend een mail van ons ontvangen. Uit onderzoek is gebleken dat de terugbetaling op 5 januari al is gedaan. Zoals ook in de mail is gevraagd: zou je dit willen controleren of je dit bedrag hebt ontvangen rond deze datum? Mocht dit niet zo zijn, reageer dan op de mail. De juiste afdeling pakt het dan voor je op.

Ik snap dat je dit het liefst gisteren opgelost had gezien, maar de snelste manier om meer duidelijkheid te krijgen is om via één kanaal te communiceren. In dit geval is dat via de mail die je gister hebt ontvangen. Collega’s van de klantenservice en ik kunnen je hier eigenlijk alleen nog maar naartoe verwijzen, omdat het al bij de juiste afdeling ligt. Dit is écht de manier, als het kon had ik het natuurlijk graag allemaal zelf vandaag nog voor je geregeld.

Controleer dus snel je bij- en afschrijvingen rond 5 januari en reageer dan op de mail die je gister hebt ontvangen. Dan wordt het zo snel mogelijk opgepakt.

Reageer