Eerst krijg ik via Facebook te horen dat er helemaal geen sms meer verstuurd word, daarna verbeteren ze zichzelf dat er wel bij 80% en 100% een sms word verstuurd.
Weer een ander via Tele2 Facebook, zegt dat eerst mijn hele bundel op moet zijn voordat ik een extra GB kan aanvragen, ze maken het wel erg verwarrend.
Op de website lijkt het heel duidelijk te staan, alleen als het dan niet werkt zoals op hun website staat dan word het verschillend uitgelegd, of gezegd dat ik “inderdaad” niet meer meerdere GB achter elkaar kan aanvragen, terwijl dit totaal niet mijn vraag of klacht is.
Nog een keer,….
-Ik krijg regelmatig geen sms dat ik op 80 of 100% zit, ik moet dan op goed geluk dat app raadplegen, als die het dan wel doet.
-Als er dan wel een extra GB is toe te voegen, (door een sms of op goed geluk) is direct na het toevoegen mijn internet verbroken, en moet ik de “vliegtuigstand” truc moet toepassen, en dit bij elke extra GB die ik aanvraag.
Met natuurlijk het grote risico dat er weer word gezegd dat als ik ononderbroken internet wil ik maar een vaste verbinding moet gebruiken.
Maar wat er nu op de website staat krijg ik niet, en de vliegtuig-truc is al maanden bekend dus zou je denken dat dit nu ook wel opgelost is.
Ik hoop dus op een oplossing van Tele2, of gewoon een 100% eenduidig antwoord wat ik nu wel en niet kan verwachten.
Uit frustratie heb ik de Tele2 website nog eens door gespit, en wellicht dat er nog meer gevonden kan worden, maar onderstaande heb ik wel ervaren totdat Tele2 op het systeem van T-mobile kwam en er niet alleen de "fouten” uit werden gehaald maar ook flink wat drempels opgeworpen die onderstaande kreten eigenlijk heel ongeloofwaardig maken en zeer klantonvriendelijk.
-Wij moedigen onze klanten aan om het internet he-le-maal leeg te trekken.
-Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je,
hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster van 1GB aan kunt vragen.
Je ontvangt de SMS als je nog 500MB over hebt. Hiermee voorkomen we misbruik,
zodat jij de best mogelijke internet verbinding houdt!
-Of je nou op het strand chillt of in de trein zit: jij kijkt jouw series in de beste kwaliteit. Zónder gehaper.
-Trek dat internet he-le-maal leeg en stream er unlimited op los tot je erbij neervalt!
-Trek het internet dus gerust he-le-maal leeg.
-Gebruik je met Sim Only onbeperkt internet en gebruik je meer dan 5GB op één dag?
Dan kun je gratis en zo vaak je maar wilt een extra databundel van 1GB nemen.
Zo voorkomen we misbruik en heb je écht met Sim Only onbeperkt internet. Je kunt dan zonder zorgen verder surfen!
- Met Unlimited Data heb je een daglimiet van 5GB. Heb je dit limiet bereikt?
Dan kun je de bundel gemakkelijk via sms onbeperkt aanvullen met gratis extra data van 1GB.
Zo heb je echt onbeperkt data.
-Trek 't internet helemaal leeg
-Unlimited Data. Daarmee kan je zelfs met een Sim Only onbeperkt het internet leegtrekken. Omdat het kan.
-download je moeiteloos je favoriete liedjes en bekijk je filmpjes zonder haperen.
-Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt.
-vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms te sturen voor extra data (stuur NOG 1GB naar 1280) of kijk in MijnTele2.
-Wil je die ene belangrijke wedstrijd volgen in het park, onderweg die spannende serie afkijken,
of heb je een lange autorit met de kinderen voor de boeg?
Ook jij hebt weleens meer data nodig dan je bundel in zich heeft. Slurp met Unlimited Data het hele internet leeg!
-Met Tele2 Unlimited trek jij het internet he-le-maal leeg. Zo stream je series tot je een ons weegt en game je online tot je erbij neervalt.
-Wanneer je nog 500MB over hebt, sms’en we je dat je bundel bijna op is.
-Met Unlimited Data kun je dus écht zoveel internetten als je maar wilt.
-Lukt het niet om via MijnTele2 de extra internetbundel aan te vragen? Dan kun je dit ook per SMS aanvragen.
Je stuurt de SMS naar 1280 met de tekst: NOG 1GB. Als je daarna weer nog maar 500MB hebt, krijg je weer de SMS met dezelfde mededeling.
-Streamen tot je een ons weegt (dan ben ik wel even bezig! ;-) )
Maar als iemand volgens een van deze zinnetjes wilt internetten kan die “beter een vaste verbinding nemen”
Om die reden zie ik Eric en Pipo ook als personeel van Tele2 die onder het mom “ik ben ook maar een klant die wil helpen” eigenlijk de veel en meer-gebruikers weg poetsen om zoveel mogelijk klanten over te houden die niet of zelden boven 5GB uitkomen.