Opvallend hoge kosten
Het kan ook zijn dat je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt. Bijvoorbeeld omdat je in het buitenland bent en je telefoon hebt gebruikt. In dat geval kunnen wij ervoor kiezen om je af te sluiten voor je eigen bestwil. Zo beschermen we je tegen nog meer kosten.
Mooie tekst op de website van Tele2 , helaas staat er niet bij vermeld dat ze 200/300 euro aan vreemde sms kosten naar het buitenland in 1 uur tijd niet zien als opvallend, en bij mij pas na 1,5 dag ingegrepen hebben waardoor ik ruim 2000 euro aan sms kosten naar het buitenland opgebouwd heb voor ik geblokkeerd werd.
Contact opgenomen met klantenservice en na ruim maand geblokkeerd te zijn en meerdere mensen bij de klantenservice gesproken te hebben toch weer aangesloten, vrijwel iedere medewerker die ik gesproken heb vertelde me dat het vrijwel zeker om een scam ging aangezien ik mijn telefoon meteen die eerste keer naar fabrieksinstellingen gezet te hebben en mijn laptop heb ge-reinstalleerd te hebben, de smsjes niet meer verstuurd werden naar heel europa.
weer na een x aantal weken kreeg ik te horen dat ik het volledige bedrag zelf moet betalen dit was gisteren om 17:51 en om 21:07 werd mijn abonnement geblokkeerd omdat ik de 2000 euro nog niet overgemaakt had, en ze verder niks konden betekenen in een betalingsregeling of iets dergelijks.
Klantenservice ja geweldige klantenservice eerste wachten tot de kosten boven de 2000 komen en dan verlangen dat het ineens betaald word kan er het beste maar mee lachen want iets anders heeft toch geen nut.
Groet
een zeer goed geholpen (in de st***t dan) klant van tele2