Skip to main content
beantwoord

geen blokkade toch niet kunnen bellen met 0909


Via de site van payinfo werd ik doorverwezen naar kpn zij konden niks voor mij doen

 Ik wil blokkade voor 0909 nummers eraf hebben

Beste antwoord door pipodeclown

In de mobiele Tele2 app )en Mijn Tele2 op de website) kan je dat zelf wijzigen, kies: meer-instellingen-blokkeringen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 4 maart 2021

Payinfo is alleen voor premium sms. 0909 is een telefoon nummer, daar heeft payinfo dus niets mee van doen. En dit is een forum van Tele2, daar heeft KPN weer niets mee te maken.

 

Kun je 1 bepaald 0909 nummer niet gebruiken en wat krijg je te horen als je met je tele2 sim belt? Heb je eej nieuw abonnement, of zijn er al meer dan 2 facturen betaald?

 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 4 maart 2021

Ik ben al geloof ik 6 jaar klant en afgelopen 2 facturen noch alle facturen zijn betaald. Ik krijg te horen dit nummer is niet toegestaan


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 4 maart 2021

Bij 1 nummer of alle 0909 nummers?


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2021

In de mobiele Tele2 app )en Mijn Tele2 op de website) kan je dat zelf wijzigen, kies: meer-instellingen-blokkeringen.