beantwoord

Fout bij bestellen samsung s23 ultra

  • 25 May 2023
  • 4 reacties
  • 78 x bekeken

Ik wil verlengen. Ik wil met een nieuwe telefoon verlengen (samsung s23 ultra). Nu kan ik alleeeee stappen doorlopen behalve als ik bij de laatste stap ben. Bij bevestiging wordt opeens de melding gegeven dat ik deze telefoon niet kan bestellen.. Hoe kan dit???

Zie afbeelding

 

icon

Beste antwoord door HajarK 25 May 2023, 08:35

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi @Sevina Boender 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Als je toestelkrediet in totaal meer dan € 250 is dan gelden er aanvullende regels: je doet vooraf een Inkomens- en Lastentoets en we registreren het krediet als lening bij het Bureau Kredietregistratie (BKR). Zo checken we of je - ongeveer - voldoende te besteden hebt, zodat je geen problemen krijgt om het toestelkrediet af te betalen. De uitkomst is niet vrijblijvend: blijkt uit de toets dat je niet zoveel bestedingsruimte hebt, dan mogen we je geen toestelkrediet van meer dan € 250 aanbieden. Het kan dus zijn dat er in jouw geval minder bestedingsruimte is en dus is het niet mogelijk om dit toestel aan te schaffen door een toestelkrediet. Vandaar dat je de optie ziet toestel direct afbetalen. 

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Er zijn ook mooie toestellen met een lager toestelkrediet dus daar zou je eventueel ook naar kunnen kijken. Ik hoop in ieder geval dat je zo verder komt en als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Hi @Sevina Boender 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Als je toestelkrediet in totaal meer dan € 250 is dan gelden er aanvullende regels: je doet vooraf een Inkomens- en Lastentoets en we registreren het krediet als lening bij het Bureau Kredietregistratie (BKR). Zo checken we of je - ongeveer - voldoende te besteden hebt, zodat je geen problemen krijgt om het toestelkrediet af te betalen. De uitkomst is niet vrijblijvend: blijkt uit de toets dat je niet zoveel bestedingsruimte hebt, dan mogen we je geen toestelkrediet van meer dan € 250 aanbieden. Het kan dus zijn dat er in jouw geval minder bestedingsruimte is en dus is het niet mogelijk om dit toestel aan te schaffen door een toestelkrediet. Vandaar dat je de optie ziet toestel direct afbetalen. 

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Er zijn ook mooie toestellen met een lager toestelkrediet dus daar zou je eventueel ook naar kunnen kijken. Ik hoop in ieder geval dat je zo verder komt en als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!


hi. Dankjewel. Ik heb die test gedaan bij de aller eerste vraag en toen stond er in groen dat het prima was. 

hi. Dankjewel. Ik heb die test gedaan bij de aller eerste vraag en toen stond er in groen dat het prima was. 

Zie deze afbeelding.. ik kijk voor de nieuwsgierigheid wat er gebeurd als ik een ander bedrag invul maar er veranderd niets? 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Sevina, allereerst tof om te horen dat je wil verlengen met de Samsung Galaxy S23 Ultra! Ik weet niet precies welke bedragen je invoert, dus het is erg lastig om te kijken wat er niet goed gaat. Is het inmiddels gelukt met de bestelling? Zo niet, dan kun je het beste even bellen met mijn collega's van Sales op 0800-1602. Dan kunnen zij je er stap voor stap doorheen helpen en dan heb je binnen no-time je nieuwe S23 Ultra!

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer