beantwoord

Factuurdetails 2020 inzien

  • 18 September 2021
  • 7 reacties
  • 175 x bekeken

Beste mensen,

 

Ik wil van de maanden januari 2020 tot en met juli 2020 zien met wie ik heb gebeld. Voor de laatste maanden van dit jaar (2021) lukt het me wel om de factuurdetails te zien, en dus is het in die maanden wel mogelijk om na te gaan met wie ik heb gebeld, maar voor de eerdergenoemde maanden lukt dat niet - ook nadat ik de facturen heb gedownload etc. 

 

Kan ik de factuurdetails navragen via de klantenservice gezien het feit dat het me niet via MijnTele2 lukt?

groetjes,

Yassine.

icon

Beste antwoord door Floor109 18 September 2021, 17:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

In topic 

kan je zien dat door de systeemwissel alleen de klantenservice je daarbij kan helpen (afgezien van als er een vriendelijke moderator hier volgende week langskomt :grinning: )

Reputatie 6
Badge +7

Hoi! Geen moderator, maar wel een vriendelijke medewerker hier. Ik kan de facturen ook inzien, als je me toestemming geeft om je gegevens in te zien en erbij te pakken, dan stuur ik de facturen (na een ID-check) naar je toe via de mail.

Hoi! Geen moderator, maar wel een vriendelijke medewerker hier. Ik kan de facturen ook inzien, als je me toestemming geeft om je gegevens in te zien en erbij te pakken, dan stuur ik de facturen (na een ID-check) naar je toe via de mail.

 

Hallo Floor,

 

Heel erg bedankt voor je reply. Ja, ik geef je bij deze toestemming. Hoe verloopt zo een id-check?

Reputatie 6
Badge +7

Ik moet zeker weten dat je de eigenaar bent van dit abonnement, dus ik wil je vragen om me de volgende gegevens in een privébericht te sturen (klik op mijn profiel en dan stuur bericht)

  • Naam, adres en woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer

En natuurlijk het 06 nummer waar het om gaat en het e-mailadres waarop je de facturen wilt ontvangen.

Wil je de facturen van januari t/m juli 2020? Of de belkosten hiervan? Want de belkosten komen 1 maand later, dus als je van juli 2020 wilt weten met wie je hebt gebeld, dan heb je de factuur van augustus 2020 nodig.

Ik moet zeker weten dat je de eigenaar bent van dit abonnement, dus ik wil je vragen om me de volgende gegevens in een privébericht te sturen (klik op mijn profiel en dan stuur bericht)

  • Naam, adres en woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer

En natuurlijk het 06 nummer waar het om gaat en het e-mailadres waarop je de facturen wilt ontvangen.

Wil je de facturen van januari t/m juli 2020? Of de belkosten hiervan? Want de belkosten komen 1 maand later, dus als je van juli 2020 wilt weten met wie je hebt gebeld, dan heb je de factuur van augustus 2020 nodig.

Hallo Floor,

 

Ik heb de gegevens per privebericht opgestuurd. Het gaat niet per se om de belkosten, maar meer om de telefoonnummers waarmee ik heb gebeld. Voor de laatste maanden van dit jaar lukt het me wel om @ de facturen in te zien met wie (alle gebelde telefoonnummers zijn opgenomen in de factuurgegevens) ik heb gebeld, maar voor de genoemde maanden van jan tot en met juli 2020 is dat niet in te zien. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Yassine, goed dat je je gegevens naar @Floor109  hebt gestuurd! Hij heeft me gevraagd een case aan te maken voor de juiste afdeling, zodat zij de factuurspecificaties van januari 2020 t/m juli 2020 naar je kunnen mailen. Deze case heb ik zojuist voor je aangemaakt, dus de factuurspecificaties komen z.s.m. jouw kant op, zodat je kunt zien met welke telefoonnummers je allemaal hebt gebeld.

Hoelang het ongeveer duurt voordat je ze per mailt ontvangt, durf ik niet te zeggen, maar je ziet ze vanzelf verschijnen. Laat je het ons weten als je ze hebt ontvangen? We horen het graag! :smile:

Reputatie 6
Badge +7

Ik had gehoopt het zelf in te kunnen zien hehe, maar helaas niet. Gelukkig helpt Marciano een handje :)